به گزارش ایرنا ، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان در این مراسم با تاکید بر نقش زنان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروزه شاهد حضور و نقش پررنگ زنان و دختران در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی هستیم.
وی با بیان اینکه امیدواریم تمام خانواده های تحت پوشش کمیته امداد به درجه توانمندی برسند افزود: در نظام جمهوری اسلامی محرومین و مستضعفین پایگاهی به اسم کمیته امداد دارند که آنها می توانند زیر حمایت امداد به توانمندی برسند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با اشاره به نقش زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: یکی از خصوصیات و ویژگی های بارز انقلاب اسلامی در سال 57 در مقایسه با سایر انقلاب ها نقش توده مردم در شکل گیری آن بود و در آن همه اقشار و گروه ها اعم از زن و مرد، جوان و پیر و دانشگاهیان و روحانیون شرکت داشتند.
محمدی اظهار کرد: امروزه شاهد حضور زنان در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی هستیم و تجریه نیز نشان می دهد کارهایی که مسئولیت آنها به زنان سپرده می شود با انظباط بهتری انجام می شود.
وی افزود: توجه به محرومین و ایجاد عدالت اجتماعی یکی از اهداف امام خمینی (ره) در شکل گیری انقلاب بود و به فاصله کمی بعد از پیروزی انقلاب نهاد کمیته امداد تشکیل شد و امروز که این انقلاب در آستانه چهل سالگی قرار دارد کمیته امداد توانسته است دردورترین نقاط حضور داشته باشد و به مردم محروم خدمت رسانی کند.
محمدی فارسانی همچنین گفت: زنان سرپرست خانوار با توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی در فرزند پروری نقش موثری در تربیت نیروهای انقلابی و جهادی دارند.
در این از 20 بانوی نمونه و مجری طرح های اشتغال تجلیل شدند.
/6060/1920
خبرنگار :مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.