به گزارش ایرنا، سید علی آقازاده روز شنبه در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در آیین گلبانگ انقلاب در دلیجان افزود: پیام انقلاب و امام راحل در 40 سال اخیر مسیر عزتمندی و تعالی بوده است و ایران اسلامی توانسته در زمره پنج کشور اول دنیا از نظر علم، فناوری، تحقیق و پژوهش باشد.
وی اظهارکرد: مزیت پژوهش، تولید علم و فناوری عوامل پیشرفت و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، صنعتی و سیاسی کشورها است و ایران اسلامی با درک این مسئله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش های گسترده ای را برای بهبود وضعیت تولید علم و فناوری انجام داده و پیشرفت های چشمگیری را نیز کسب کرده است.
استاندار مرکزی تصریح کرد: دستاوردهای سترگ علمی مرهون انقلاب اسلامی است، انقلابی که برای به ثمر نشستن آن جانفشانی ها شده و در راه تعالی آن خون ها هدیه شده است.
آقازاده اظهار کرد: ملت فهیم و انقلابی ایران با توکل بر خداوند و هدایتگری رهبری دینی، الگوی حکومتداری دینی را بر ایران حاکم کنند و با جان و دل پای انقلابشان ایستاده اند.
وی تاکید کرد: همه باید برای صیانت از انقلاب، رشد و تعالی کشور تلاش و روح شهدا و امام راحل را شاد کنند.
استاندار مرکزی ادامه داد: به برکت خون هزاران شهید گلگون کفن، نهال نوپای انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده و امروز از آن به عنوان الگویی برای ملت های آزادی خواه جهان یاد می شود.
استاندار مرکزی گفت: وظیفه نسل چهارم انقلاب اسلامی، جوانان و نوجوانان به عنوان وارثان جهاد و شهادت در برهه کنونی سنگین است و باید با پرچم تعهد و استمرار راه شهدا و امام راحل ، نظام اسلامی را هر روز با موفقیت های بیشتری همراه کنند.
استاندار مرکزی در سومین روز از دهه فجر در سفر به شهرستان دلیجان با حضور در گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و با خانواده شهید علی رودی که در عملیات مرصاد در شهر پاوه در سال 1367 به درجه رفیع شهادت نائل آمد، دیدار داشت.
بهره برداری از طرح های صنعتی، آموزشی و عمرانی از برنامه های دیگر سفر استاندار مرکزی به دلیجان است.
دلیجان از توابع استان مرکزی دارای 51 هزار نفر جمعیت است.
در ایام الله دهه فجر 200 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای شهرستان دلیجان تدارک شده است.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند و معصومه ابراهیمی ***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.