حجت الاسلام محمد حسن مرادی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد:‌قرن ها از داشتن این استقلال محروم بوده ایم،ویژگی بزرگ انقلاب اسلامی حرکت استقلال طلبانه است ، ملت بزرگ ایران در بهمن 57 استقلال کشور را مطالبه کردند و اکنون نیز به مراحل مختلف استقلال اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی رسیده ایم.
وی ادامه داد:‌ اکنون شرایطی در کشور فراهم است که ما خودمان برای تولید و خودکفایی اقدام می کنیم و منتظر مستشاران خارجی نیستیم.
امام جمعه موقت شیراز اضافه کرد : انقلاب اسلامی جوانانی را تربیت کرده که امروز با افتخار از حریم اسلام واهل بیت(ع) دفاع می کنند و با اقدامات خود سبب شده اند که مردم ایران اسلامی در امنیت کامل به سر ببرند ومردم ایران باید قدردان این مهم باشند.
وی افزود: علت اصلی عقب ماندگی مردم مسلمان در سرسپردگی و وابستگی حکومت های آنان به استکبار است و راه رهایی از این بدبختی، کسب استقلال است که ایران با انقلاب اسلامی به این مهم دست یافت، بنابراین از استقلال و عزت ملی می توان به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی نام برد، دستاوردی که سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده است.
امام جمعه موقت شیراز اظهار کرد: اگر امروز مردم ایران شاهد این هستند که بسیاری از قدرت های دنیا در تصمیم گیری های خود به نظر جمهوری اسلامی احترام می گذارند، به دلیل استقلال و قدرت ایران در منطقه و دنیا است که امیدواریم این قدرت روز به روز ارتقا یابد.
مرادی گفت: اقتدار بین المللی باعث شده است که برا یایجاد امنیت و آرامش و صلح پایدار در منطقه و هر جای دیگر نیاز به حضور جمهوری اسلامی باشد و نیروهای خدوم در متن انقلاب و در جمهوری اسلامی با دفاع از ملت های مظلوم از جمله ملت سوریه و عراق اقتدار بین المللی ایران اسلامی را نشان داده اند.
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.