به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در یادواره یک هزار و 300 تن از شهدای شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: امروز انقلاب اسلامی یک امتداد راهبردی دارد و دشمن هم یک امتداد راهبردی دارد.
وی گفت: امروز در جهان، هر فردی پرچم عدالت خواهی و حق طلبی برداشته است امتداد راهبردی انقلاب اسلامی است و در نقطه مقابل، آل سعود در منطقه امتداد راهبردی دشمن و استکبار است.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز در جهان، جنگ اراده هاست، برخی می خواستند انقلاب اسلامی پا نگیرد و در محدوده مرزها متوقف شود اما خون شهدا و اراده ملت بزرگ ایران این انقلاب پا گرفت و پیامش به دنیا فرستاد و با این پیام بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفت.
وی ادامه داد: امروز نه تنها انقلاب اسلامی پا برجا است بلکه یک قدرت عزت آفرین و غرور آفرین در منطقه است.
رئیسی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس هم حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد و با وجود برخی اظهارنظرهای داخلی که می گفتند ما در سوریه و عراق چکار داریم نیروهای ما در این دو حضوری مستشاری داشتند و با تبعیت از رهبری با بصیرت، گروه تکفیری داعش به عنوان دشمن بشریت را سرکوب و پایان آن را اعلام کردند.
وی با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه گفت: شهدایی که یک روز بانی آزادی خرمشهر و سال ها بعد باعث آزادی موصل و حلب شدند، دیری نخواهد گذشت اعلام کنیم که قدس شریف آزاد شد؛ آن هم با این اراده ای که در ملت و مردم با بصیرت ایران است.
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون نیز در سخنانی در این آیین یاد وخاطره شهدای عملیات کربلای چهار که در تقویم دفاع مقدس به نام روز کازرون نامگذاری شده است را گرامی داشت.
وی اظهار کرد: دیماه برای مردم شهرستان کازرون خاطراتی به یادماندنی دارد که یکی از خاطرات برمی گردد به مبارزات مردم با استعمار انگلیس و همچنین رشادت های شهدای عملیات کربلای چهار و همچنین حضور در تجمع بزرگ مردم در هشتم دیماه علیه فتنه 88 است.
کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
7372/ 2027
خبرنگار: ناصر درخشنده ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.