به گزارش ایرنا،آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز بیان کرد: انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس با توجه به این مساله که آنها می دانند قدس برای مسلمانان مکانی مقدس است، نشانه جنگ طلبی است.
وی با توجه به وضعیت جهان اسلام و شرایط خاص کنونی منطقه و همچنین با برشمردن خصوصیت های صهیونیست ها در طول تاریخ آنها را به عنوان گروهی منافق توصیف کرد که میهمان جمعیتی شدند ولی سپس به میزبان خود خیانت کردند.
وی گفت : رفتار این گروه باعث شده آنها در طول ادوار مختلف در دنیا نماد خیانت و بدی باشند.
امام جمعه شیراز بیان کرد: سردار سلیمانی در شهر البوکمال سوریه نامه رئیس سازمان جاسوسی آمریکا را نمی پذیرد و نمی خواند و برای آنها ارزشی قائل نمی شود و این رویداد در دوره کنونی در حالی اتفاق می افتد که زمانی هم بود که با تهدید آمریکا شاه ایران از مقامش استعفا می داد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت : امروز شاهدیم حزب الله در لبنان، انصارالله در یمن و حشد الشعبی در عراق عرصه را برای دنیای کفر تنگ کرده اند.
آیت الله ایمانی بیان کرد:راهی که رهبر معظم انقلاب در طول سال های گذشته طی کرده اند باعث پیروزی جبهه مقاومت در منطقه شده و اگر این راه را در آینده نیز ادامه دهیم باز این پیروزی ها تکرار خواهد شد.
9873 / 1876
خبرنگار: محمدامین افشارپور ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.