به گزارش ایرنا داوود مهابادی، عصر چهارشنبه پس از تساوی برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز به خبرنگاران اظهار داشت: نتوانستیم موقعیتی را روی دروازه حریف خلق کنیم اما مساوی نتیجه خوبی بود که برای هر 2 تیم رقم خورد.
وی افزود: خوشحالم که تماشاگران شیرازی با فوتبال آشتی کردند و این امر سبب رشد فوتبال فارس می شود.
سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز هم بیان کرد: 2 تیم بازی محکم و جانداری ارایه کردند و به نظر می رسد که تماشاگران هم لذت بردند.
علی اصغر کلانتری ادامه داد: در جریان بازی، مالکیت توپ بیشتر از آن تیم ما بود و اگر زودتر به گل مساوی دست یافته بودیم، می توانستیم برنده شویم.
دیدار تیم های برق و فجر شیراز در هفته یازدهم مسابقات دسته اول کشور، عصر چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه یک بر یک پایان یافت.
با پایان یافتن هفته یازدهم، تیم نفت مسجد سلیمان به مربیگری محمود فکری کاپیتان سابق تیم استقلال تهران با 26 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم نساجی مازندران با 23 امتیاز دوم است و تیم برق شیراز هم با 21 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با این تساوی با 15 امتیاز همچنان در رده دهم باقی ماند.
در مسابقات فوتبال دسته اول کشور 18 تیم حضور دارند که پس از انجام 18 بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.