علی اصغر کلانتری جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در جام حذفی برابر تیم تراکتورسازی که روز گذشته در تبریز برگزار شد در بیشتر دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم.
وی اضافه کرد:در حالی که تا لحظات پایانی وقت های تلف شده بازی با نتیجه 2 بر یک از میزبان خود پیش بودیم با بدشانسی گل مساوی را دریافت کردیم تاکار به وقت های اضافه کشیده شود.
کلانتری افزود : بازیکنان ما فکر می کردند کار تمام است که اینگونه نشد و در 30 دقیقه وقت های اضافی کم آوردند و در نهایت پنج بر 2 شکست خوردیم.
وی ادامه داد: برابر تراکتورسازی فرصت های زیادی داشتیم اما 2 بار به گل رسیدیم با این حال از بازیکنانم راضی هستم و به تیم تراکتورسازی تبریک می گویم.
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی با بیان اینکه بازیکنان جوان زیادی داریم که 19 نفر آنها سرباز هستند اظهار داشت : تعداد زیادی از بازیکنانی که برابر تراکتورسازی بازی کردند برای اولین بار از رده زیر 23 سال خارج شده‌اند و از عملکرد آنها راضی هستم اما نتیجه‌ای که به دست آمد، شایسته بازی خوب ما نبود.
وی درباره حضورنداشتن تیم های برق و فجر شهید سپاسی در لیگ برتر فوتبال گفت: تیم تراکتور سازی حدود هفت سال در لیگ برتر حضور نداشت اما مسئولان استان آذربایجان شرقی به ویژه نمایندگان مجلس از این تیم حمایت کردند و در نهایت منجر به پیشرفت فوتبال این استان شد.
این پیشکسوت فوتبال فارس افزود : در سال های اخیر برخی مسئولان استان فارس اهمیت چندانی به زیرساخت های مهم فوتبال نمی‌دادند که این امر منجر به اُفت تیم های برق و فجر شد اما هم اینک با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان فارس و نمایندگان مجلس فوتبال فارس به پویایی خواهد رسید و دوباره برق و فجر به لیگ برتر باز می گردند.
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز روز گذشته ( پنجشنبه ) در تبریز در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور با نتیجه پنج بر 2 مغلوب تیم تراکتورسازی شد و از دور مسابقات حذفی کنار رفت.
فجری ها دهم آبان 96 درهفته یازدهم مسابقات فوتبال دسته اول کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف همشهری خود برق جدید شیراز می روند.
تیم فوتبال برق جدید شیراز هم اینک در جدول رده بندی لیگ دسته اول پس از انجام 10 بازی با 20 امتیاز در رده سوم قرار دارد و تیم فجرهم با همین تعداد بازی با 14 امتیاز در مکان دهم ایستاده است.
در مسابقات فوتبال دسته اول کشور 18 تیم حضور دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 / 1876
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.