علی لطیفی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از بعد فنی، کیفی و کمی و از هر بعدی که به این مساله نگاه کنید، قطع به یقین حق طبیعی برای صعود به لیگ برتر حداقل 3 تیم بوده است.
وی اضافه کرد: استعدادهای زیادی در فوتبال این مرز و بوم وجود دارد، افراد بسیار کاربلد و سالمی در راس فوتبال کشور حضور دارند، اما تصمیماتی که در این زمینه گرفته شده بیشتر توسط مدیران عامل تیم های لیگ برتری اتخاذ شده است و با چنین تصمیماتی معلوم است که فوتبال ما رشد نمی کند.
لطیفی گفت: حضور افردی از تیم های مختلف که اعضای هیات رئیسه هستند به خودی خود فوتبال ما را دچار مشکلات می کند چرا که هر کسی به فکر تیم خودش است و اینکه کار را به این افراد بسپاریم در اساس غلط است.
سرمربی اکسین البرز افزود: اعضای هیات رئیسه اگر قرار باشد مدیران تیم ها باشند، باید تقسیم بندی صورت می گرفت و از لیگ برتر، لیگ 1 و لیگ 2 نیز در این هیات رئیسه شرکت تا در تصمیماتی این چنینی حق تیمی ضایع نشود.
لطیفی ادامه داد: امسال در جام حذفی شاهد بودیم که 8 تیم لیگ یکی توانسته اند لیگ برتری ها را شکست دهند و این نشان از کیفیت بالای لیگ 1 است.
وی گفت: تصمیم اخذ شده در خصوص 2 سهمیه برای صعود به لیگ برتر تصمیمی فوتبالی نبوده و نشان می دهد که هرگز در فوتبال بر اساس لیاقت ها تصمیم گیری نمی شود و این تصمیم ها تنها به واسطه لابی گری بوده است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.