صادق حسنوند روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: شرایط مالی باشگاه حتی از تیم های لیگ برتری از حیث پرداخت ها منظم تر بوده است.
وی اضافه کرد: 20 درصد اولیه را به بازیکنان و کادر فنی طبق قولی که داده شد پرداخت و همین روال ادامه پیدا خواهد کرد.
حسنوند با اشاره به اینکه اکسین البرز در یک فرصت زمانی کوتاه بسته شده اظهار داشت: به همین منظور سطح انتظار ما از تیم خیلی بالا نبود اما با این وجود کادر فنی
خیلی زود توانسته اند تیم را جمع و نتایج خوبی را در سه دیدار گذشته کسب کنند.
وی ادامه داد: با این حال نباید خیلی مغرور شویم ،انسجام تیمی که هم اکنون در بین اعضای تیم و کادر فنی وجود دارد باید حفظ و تیم در همین شرایط آمادگی بماند تا در بازی روز یکشنبه مقابل شهرداری تبریز نیز بتوانیم نتیجه بگیریم.
حسنوند با اشاره به بازی روز یکشنبه تیم اکسین البرز با شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز یک تیم ریشه دار است ، با این وجود طبق برنامه ریزی هدف مان این است که در این بازی نیز نتیجه بگیریم.
وی افزود: در جام حذفی نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته ، هدفمان صعود به لیگ برتر است و با برنامه ریزی های صورت گرفته و انسجام و همدلی که بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد امیدواریم بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.
هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور عصر یکشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود.
تیم فوتبال اکسین البرز در این هفته باید در تبریز به مصاف شهرداری این شهر برود، این بازی از ساعت 18 و با قضاوت حسین زمانی برگزار می شود.
رحیم حاجیلو ، حسین سلیمانی و سعید باهنر در امر داوری زمانی را همراهی و حمید نظری نیز ناظر این بازی است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.