به گزارش خبرنگارایرنا،نساجی قائمشهریکی از2 نماینده مازنی ها در رقابت های لیگ دسته یک جام آزادگان هم اکنون با 20 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد ودرصورت برد دیدار خانگی فردا می تواند برای نخستین بار صدرجدول را نیز تجربه کند.
این تیم که درفصل جاری رقابت های فوتبال دسته اول با هدایت مهدی پاشازاده بازیکن اسبق استقلال تهران بسته شد، توانست در 10هفته گذشته با کسب 2 امتیاز ازهربازی، بهترین نتیجه را برای قدیمی ترین تیم فوتبال مازنی ها به ارمغان آورد.
خونه به خونه دیگر نماینده مازنی ها که از لحاظ مالی تیم متمولی است وزیر نظر کاپیتان اسبق تیم ملی( جواد نکونام) هدایت می شود از 10 بازی رقابت های لیگ ،تاکنون 16 امتیاز کسب کرد و در مقایسه با رقابت های فصل گذشته ،این تیم سیر نزولی را طی کرده است.
سرمربی تیم نساجی قائمشهر با ابراز رضایت از بازیکنانش معتقد است که پیش بینی صعود به لیگ برتر از حالا که یک سوم بازی ها باقی مانده زودهنگام است، ولی تیمش می تواند با روند رو به صعودی که داشته بخت اول برای رفتن به لیگ برتر باشد.
مهدی پاشازاده در گفت و گو با خبرنگارایرنا گفت که تیمش برای رسیدن به لیگ برتر باید روزهای سختی را به خصوص در نیم فصل دوم پشت سر بگذارد و با جمع کردن امتیاز خود را در صدر نگهدارد.
وی افزود : در لیگ یک سنجش موفقیت ها با رفتن و یا نرفتن به لیگ برتر انجام می شود و با این روند تیمی موفق تلقی می شود که بتواند این مسیر را طی کند و این روند باعث می شود تا امتیاز گیری برای تیم ها سخت تر شود.
وی ابراز امیدواری کرد تا با تداوم روند رو به رشد نساجی قائمشهر این تیم بتواند درپایان فصل به لیگ برتر صعود کند و پس از 13 سال مازنی ها را در لیگ برتر تیم دار کند.
مازندران با وجود داشتن حدود 100 بازیکن در رقابت های تراز اول فوتبال کشور از 13 سال گذشته تاکنون در حسرت لیگ برتر باقی ماند.
خبرنگار: حسین فلاحتی** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.