به گزارش ایرنا، احد فتوحی روز سه شنبه در بازدید از شهرک صنعتی بزرگ شیراز افزود: 2 طرح تصفیه خانه فاضلاب، سه طرح در زمینه بازچرخانی پساب تصفیه خانه های فاضلاب و استفاده دوباره از پساب تصفیه شده در فضای سبز از جمله این طرح ها است.
وی اظهار کرد: اجرای طرح های تامین آب به ظرفیت 20لیتر برثانیه و برق رسانی به ظرفیت 56مگاوات برق و نیز چهار طرح تامین گاز و 2 طرح مخابراتی از دیگر طرح های شاخص اقتصاد مقاومتی در بخش عمرانی در شهرک های صنعتی فارس است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس بیان کرد: این استان با 61 شهرک صنعتی در حال واگذاری در زمینه تعداد شهرک‌های صنعتی در حال واگذاری عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
فتوحی بیان کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی و اعتباری، طرح‌های عمرانی با در نظر گرفتن اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود در هر شهرک صنعتی و نیز تحقق اقتصاد مقاومتی اجرایی می‌شود.
فتوحی در ادامه صیانت از سرمایه‌های صنعتگران را از اهداف اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس عنوان کرد و افزود: باید با کیفی‌سازی شهرک‌های صنعتی و فراهم بودن تمام زیرساخت‌ها و امکانات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بستر مناسبی ایجاد شود تا واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با کمترین دغدغه در این مناطق فعالیت کنند.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.