به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، ربی سعادت عنوان کرد: مدیریت شهری این کلانشهر با آغاز فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی شهر، علاوه بر اینکه تمهیدات خاصی را برای تحقق تفکر جهادی و اجرایی ساختن اقتصاد مقاومتی در پروژه های شهری در نظر دارد، همدلی و ارتباط دو سویه مسئولان و مردم را اصلی مهم در پیشبرد اهداف می داند.
سرپرست شهرداری کرج ادامه داد: همچنین شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلانشهر، برنامه های خود را مبتنی بر رسیدن به سازندگی و تحولات ساختاری تدوین می کند و در قالب پروژه های عمرانی، خدماتی، ترافیکی، فضای سبز و... به اجرا در می آورد.
سعادت اظهار داشت: این کلانشهر از سرمایه های اجتماعی مناسبی برخوردار است و می توان با نهادینه ساختن فرهنگ کار جهادی میان مسئولان و مردم اقدامات بزرگی را در شهر اجرایی کرد تا علاوه بر عمران و آبادانی شهر، آسایش شهروندان هم دوچندان گردد.
وی با اشاره به اینکه با تقویت روحیه همکاری و تعاون در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی، می توان به شهری توسعه یافته با شهروندانی مسئولیت‌پذیر و مشارکت‌جو دست پیدا کرد، گفت: باید به این مهم توجه داشت که زندگی شهروندان با همه سازه های شهری گره خورده است و حضور جهادی مردم و مسئولان در امور مختلف، جهاد سازندگی را رقم می زند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 740693
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.