به گزارش ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه دوم نماز جمعه شیراز افزود: دلیل اتخاذ این تحریم ها این است که آمریکایی ها دیده اند که سپاه علاوه بر حضور قدرتمند در عرصه نبرد، همراه با نیروهای وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح در مبارزه با تروریسم با قدرت عمل کرده است و همچنین در عرصه سازندگی همه امکانات خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور به کار گرفته است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه امریکا و تمام اذناب امریکا ناراحتند که این سپاه در میدان رزم آنچنان می درخشد و در میدان سازندگی این چنین مردانگی دارد و فداکاری می کند، گفت: سپاه برای حل مشکلات کشور قیام کرده و فعالیت های عمرانی گسترده ای را در کشور عهده دار است.
آیت الله ایمانی بیان کرد: باید تحریم های آمریکا علیه سپاه را رمز گشایی کرد و این که چرا امروز این تحریم ها علیه سپاه اتخاذ شده است.
امام جمعه شیراز بیان کرد: نیروهای مسلح در قالب نیروهای ارتش، سپاه، انتظامی، وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی همگی در خدمت نظام اسلامی هستند و ما باید برای همه آنها دعا کنیم و حمایت لازم را از همه آنها داشته باشیم و اعتبارات مورد نیاز آنها را تامین و فضای کار را برای آنها فراهم کنیم تا دشمن بفهمد در مقابل تحریم ها، ملت ایران یک دست و یک زبان از حامیان نظام دفاع می کند و از آنانی که برای نظام سرمایه گذاری کردند هیچ گونه دریغی نداشته و ندارد .
آیت الله ایمانی در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه شیراز ادعای آمریکا در ارتباط با دفاع از حقوق بشر را دروغین خواند و گفت: با توجه به جنایت های استکبار جهانی با سردمداری آمریکا ، ایالات متحده باید از این که خود را مدافع حقوق بشر بداند، خجالت بکشد.
وی ادامه داد: آمریکایی که مسئولان آن با عربستانی ها کنار هم می نشیند و رقص شمشیر انجام می دهد در حالی که کودکان و زنان یمنی زیر بمب ها و آتش های رژیم ریاض دارند می سوزند، آیا طرفدار حقوق بشر است؟
امام جمعه شیراز با یاد اوری سوابق آمریکا در جنایت و ترور اضافه کرد : با این سوابق چگونه می تواند ادعای حقوق بشر بکند ، دم از حقوق بشر بزند ، ما را برای حقوق بشر تحریم بکند ، کار دنیا به کجا می رسد که قصاب بیاید به جای چوپان خودش را قالب کند ، او که گوسفند را قطعه قطعه می کند خودش را به عنوان چوپان و نگهبان گوسفند معرفی بکند و همه جا به عنوان مبصر دنیا خودش را مطرح بکند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه نخست نماز جمعه نیز بر لزوم توجه به اهمیت کار در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت : نکته ای که اسلام برای کار مطرح می کند و در فرهنگ کار عنوان می نماید حفظ استقلال فردی و توانمندی های شخصی است ، انسان با کار ، خودش را حفظ می کند و نگه می دارد ، از منت کشیدن خودش را دور نگه می دارد و این در جامعه یک ارزش و اعتبار است .
6113/ 2027
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.