به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: نه تنها مسایل تروریستی و حوادث کوچک ملت ایران را مرعوب نمی کند، بلکه این ملت خودش را برای حوادث بسیار سخت تر آماده کرده چرا که این ملت با پشتیبانی خود از نیروهای مقاومت در چند سال گذشته در میان کشورهای مختلفی که آتش داعش دامن گیرشان شده بود، قدرت خود را نشان داد.
وی تصریح کرد: آنها نتوانستند در روز 14 خرداد این اقدام را داشته باشند و از راهیابی به صحن مجلس نیز ناتوان بودند و بر این اساس این عملیات کور را انجام دادند.
وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حمله تروریست ها به تهران ترقه بازی بیش نبود، طبق گزارش وزارت اطلاعات بیش از 100 مورد اقدام آنها با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شده است. البته این تلنگری بود که هوشیاری خود را افزایش دهیم و باید از زحمات نیروهای انتظامی، سپاه و همه کسانی که وارد صحنه شدند و آمار تلفات را به حداقل رساندند، تشکر کنیم.
ایمانی افزود: امروز گرچه عربستان سعودی 50 کشور را به خط می کند، رییس جمهوری آمریکا اولین سفرخود را عربستان سعودی قرار می دهد و 600 میلیارد دلار با آنها قرارداد می بندد، اما پس از چند روز این ائتلاف شکسته می شود.
وی در ادامه افزود: قطر که جزء این ائتلاف است، ساز مخالف می زند. اینها نشان می دهد غربی ها دنبال دوشیدن این ملت ها و بدنبال نفت و منابع غنی زیرزمینی هستند، دلشان برای مبارزه با تروریسم و ملت های منطقه نمی سوزد.
ایمانی افزود: جمهوری اسلامی ایران و رهبری آن پشتیبان مظلومان دنیاست، امروز که همه آرمان های فلسطین را فراموش کرده اند، تنها کشوری که روی مواضع خود ایستاده و به آرمان فلسطین به عنوان آرمان مقدس پایبند بوده و پشتیبان ملت ها در کشور سوریه، عراق و یمن و جای جای منطقه بوده و خط مقاومت را تقویت می کند، ایران اسلامی است.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.