امام جمعه دگرمی گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور در حال مبارزه با تروریسم و داعش و تفکرهای سلفی است
.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، حجت الاسلام صفری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان گرمی با محکوم کردن حادثه تروریستی مجلس و حرم حضرت امام راحل آن را اقدامی مذبوحانه و ذلت بار دانست و گفت: خوشبختانه نیروهای امنیتی نقش شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه ایران نماد امنیت و اقتدار در منطقه و جهان است، ادامه داد: آنان به دنبال ناامن نشان دادن کشور از طریق حملات کور تروریستی بودند ولی بدانند روزی تروریسم یقه حامیان خود را خواهد گرفت و به آنان رحم نخواهد کرد.

وی افزود: تروریست‌ها بدانند این ترورها و برنامه‌ها خللی در اراده ملت ایران و امنیت منطقه و خاورمیانه ایجاد نخواهد کرد و ملت ایران با اقتدار در صحنه ایستاده است و پاسخ این عمل ناجوانمردانه را خواهند گرفت.

خطیب جمعه گرمی  با بیان اینکه ایران نماد امنیت و اقتدار در منطقه و جهان است، ادامه داد: آنان به دنبال ناامن نشان دادن کشور از طریق حملات کور تروریستی بودند ولی بدانند روزی تروریسم یقه حامیان خود را خواهد گرفت و به آنان رحم نخواهد کرد.

وی افزود: تروریست‌ها بدانند این ترورها و برنامه ها خللی در اراده ملت ایران و امنیت منطقه و خاورمیانه ایجاد نخواهد کرد و ملت ایران با اقتدار در صحنه ایستاده است و پاسخ این عمل ناجوانمردانه را خواهند گرفت. 

امام جمعه گرمی با بیان اینکه ایران نماد امنیت و اقتدار در منطقه و جهان است، ادامه داد: آنان به دنبال ناامن نشان دادن کشور از طریق حملات کور تروریستی بودند ولی بدانند روزی تروریسم یقه حامیان خود را خواهد گرفت و به آنان رحم نخواهد کرد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به درپیش بودن شبهای قدر یادآور شد: شبهای قدر، شب بندگی و خضوع است و باید از فیوضات آن نهایت بهره را برد.

وی همچنین با تبریک مبلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) از این امام همام به عنوان بخشنده ترین فرد در زمانه خود یاد کرد و خواستار الگو قراردادن سیره و منش این امام بزرگوار شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.