جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا امروز(سه شنبه 31 تیرماه) اعلام کرد: 21 شهرستان این استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد که اکنون ۲۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز بیماری کووید ۱۹ قرار دارند و به همین دلیل تصمیم گیری در خصوص اجرای برنامه‌هایی مانند ایام ماه‌های محرم و صفر منوط به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

به گزارش جماران، عبدالرضا قاسمپور بیان کرد: جلسه‌ای با حضور مسئولان هیئات مذهبی و ادارات کل فرهنگی استان فارس در محل استانداری برگزار و مقرر شد تا پیشنهادات چگونگی برگزاری برنامه‌های ماه محرم و صفر به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ارسال ارائه کنند.

او تاکید کرد که تصمیم گیری در خصوص چگونگی اجرای این برنامه‌ها اوایل هفته آینده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا به سراسر کشور متناسب با وضعیت شیوع بیماری ابلاغ خواهد شد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ادامه داد: در صورت تفویض اختیار تصمیم گیری در خصوص موضوع فوق، اعلام کرده‌ایم که شورای هیئات مذهبی برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه کند.

قاسمپور با یادآوری این موضوع که امسال اجرای برنامه تعزیه در شهرستان‌های زرقان و جنوبی فارس اجرایی نخواهد شد، گفت: به فرمانداران این شهرستان‌های ابلاغ شده تا از برنامه ریزی برای اجرای این مهم خودداری کنند.

معاون استانداری فارس با بیان اینکه تاکنون شورای هیئات مذهبی فارس برنامه‌های پیشنهادی برای ایام محرم و صفر ارائه نکرده‌اند، عنوان کرد: در صورت تفویض اختیار استانی، متناسب با وضعیت هر شهرستان به لحاظ شیوع بیماری، تصمیم گیری و نهایتا به مسئولان شهرستان‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.