معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز(یکشنبه 29 تیرماه) از جان باختن 16 نفر در فارس طی 24 ساعت گذشته بر اثر کرونا خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که شمار مبتلایان و جان‌باختگان بیماری کووید۱۹ در استان فارس همچنان روندی رو به رشد را طی می‌کند.

به گزارش جماران، علی اکبری یکشنبه ۲۹ تیرماه در بیان آخرین وضعیت داده های آماری مربوط به کروناویروس در استان فارس، از جان باختن ۱۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و یادآور شد که اکنون آمار فوت شدگان این بیماری در فارس به ۳۳۵ نفر رسیده است.

اکبری شمار تست‌های گرفته شده از افراد مشکوک به کووید۱۹ در فارس را هم افزایشی دانست و اعلام کرد: آزمایشگاه‌های تشخیصی استان فارس تاکنون ۱۹۴ هزار و ۸۲۴ مورد تست کروناویروس انجام داده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش تعداد افرادی که تست ابتلا به کووید۱۹ آنان مثبت شده است، گفت: تا امروز شمار مبتلایان به این بیماری در فارس به ۲۶ هزار و ۲۸۱ مورد رسیده است.

اکبری با بیان اینکه از کل بیماران مبتلا به کروناویروس هم اینک ۱۲۳۰ نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و نقاهتگاهی مختلف بستری هستند، گفت: وضعیت جسمی ۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در فارس، وخیم اعلام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از افزایش مراقبت توسط تیم‌های بهداشتی و درمانی در فارس خبر داد و گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۱۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کروناویروس از بیمارستان‌ها ترخیص یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.