استاندار فارس امروز(پنجشنبه 12 تیرماه) اعلام کرد: وضعیت شیوع کرونا در 6 شهرستان این استان قرمز است.

استاندار فارس با اشاره به افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این استان، گفت: شش شهرستان استان از جمله، خنج، اوز، گراش، فسا و جهرم در وضعیت قرمز این بیماری قرار دارند.

به گزارش جماران، عنایت‌الله رحیمی پنج شنبه ١٢ تیر در آیین افتتاح تصفیه خانه شماره ٢ شیراز که با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: استان فارس تا دو هفته گذشته در بهترین حالت مدیریت بیماری کووید ۱۹ قرار داشت اما پس از آن با روند افزایشی تعداد بیماران مواجه شد.

او افزود: اکنون حدود شش شهرستان استان از جمله، خنج، اوز، گراش، فسا و جهرم در وضعیت قرمز این بیماری قرار دارند و محدودیت‌هایی در این شهرستان‌ها در حال اجراست.

استاندار فارس گفت: براساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا محدودیت‌هایی در فارس اجرایی خواهد شد و در همین راستا هیئت‌های نظارت و بازرسی، بازرسی بر چگونگی اجرای پروتکل‌های بهداشتی را آغاز کرده‌اند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: علی‌رغم تنگناهای مختلف از جمله تحربم و کرونا اما وعده‌های دولت تدبیر و امید یکی پس از دیگر تحقق می‌یابد.

او با بیان اینکه امروز تعدادی از این پروژه‌ها در آستانه بهره برداری قرار گرفته، افزود: وزارت نیرو اقدامات خوبی در زمینه برق و آب در فارس انجام داده است.

استاندار فارس ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی این استان مسئله آب بوده و هست اما پس از انقلاب اقدامات ارزشمندی در زمینه آبخیزداری، ایجاد سد، شبکه‌های توزیع نیروی برق، تصفیه خانه و...انجام شده که هدف گذاری در این مسیر در طول حیات دولت تدبیر و امید شاخص تر از گذشته ادامه یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.