رسول فلاح پنجشبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: افراد زیادی با عنوان های مختلف در پیدایش اینگونه معضلات در فوتبال دخیل هستند که با رفتارشان به تیم های سازنده ای همچون فجرآسیب رسانده اند.

وی اضافه کرد : با یک عزم جدی می توان بر این مشکلات فایق شد و  جلو این افراد را که بعضا خودسر هستند گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به وزیر اطلاعات که پانزدهم اردیبهشت ماه ۹۹ در ایرنا منتشر شد، خواستار ورود و برخورد جدی با واسطه‌ها و دلالان غیر رسمی ورزش ، به‌خصوص فوتبال شد.

مدیرعامل باشگاه فجر ادامه داد: متاسفانه اینگونه افراد که وزیر ورزش بحق به آن  اشاره کرده حتی در نتایج تیم ها تاثیرگذار هستند و هرتیمی را خواستند قهرمان و یا از دور مسابقات حذف می کنند.

فلاح با بیان اینکه دراین آشفته بازار فوتبال و پدیده دلال ها تیم هایی ضرر میکنندکه سازنده هستند، افزود :  تیم هایی که پول ندارند قربانی زد و بند این افراد که تعدادشان هم اخیرا زیاد شده، می شوند که در نهایت  منجر به فروپاشی  تیم های سازنده می شود.

او گفت: به عنوان مسوول یک باشگاه برای ریشه کن شدن  این پدیده های شوم  همه گونه همکاری خواهم کرد و از اینکه مسوول ورزش کشور پیگیری آن شده است جای تشکر دارد.

فلاح همچنین به پرونده فساد در فوتبال که به کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس ارجاع شد اشاره کرد و بیان داشت : بسیاری از این افراد که برای پاسخگویی به مجلس رفتند به نظر می رسد کارشان را دارند ادامه می دهند که با ورود وزیر اطلاعات قطعا  دست اینگونه افراد از فوتبال کوتاه خواهد شد.

در شرایط کرونایی در لیگ شرکت نمیکنیم

فلاح در پاسخ به این پرسش که باشگاه فجر اعلام کرده است حاضر نیست در ادامه مسابقات فوتبال دسته اول شرکت کند، افزود : حرف ما این است که در این شرایط که کشورمان  درگیر بیماری کرونا هست و جان مردم بیشتر اهمیت دارد ، ادامه مسابقات درست نیست و گفتیم در این شرایط شرکت نمی کنیم.

وی بیان کرد: در زمینه ادامه دادن مسابقات هم نقش دلالان دیده می شود  زیرا آنها برایشان سلامت مردم، ورزشکاران و تماشاگران اهمیت  ندارد و تنها به فکر منافع خودشان هستند. 

مدیر عامل باشگاه فجر گفت : ما تابع ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش هستیم و هر تصمیمی که آنها بگیرند اجرا خواهیم کرد اما نباید عده ای فشار بیاورند که تحت این شرایط سخت بازی ها برگزار شود.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم اینک در لیگ دسته یک فوتبال با انجام ۲۶ بازی با ۳۷ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

تیم مس رفسنجان با ۵۳ امتیاز صدرنشین است و شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد، تیم مس کرمان با ۴۶ امتیاز دوم و تیم های خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک با ۴۵ امتیاز سوم و چهارم هستند.

تیم قشقایی دیگر تیم شیرازی در لیگ هم با ۲۹ امیتاز در رده دوازدهم جدول است و به نظر می رسد اگر مسابقات ادامه یابد این تیم دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم به لیگ برتر دوره بیستم که سرنوشت دوره نوزدهم آن مشخص نیست، صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم های ملوان انزلی و شهرداری تبریز هم در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.