علی قربانی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای بازگشایی مسابقات و تکمیل کردن پازل موفقیت تیم در فصل جاری لیگ دسته ۲ کشور لحظه شماری می‌کنیم.

وی بیان کرد: پنج بازی سرنوشت ساز را تا پایان مسابقات لیگ ۲ در پیش داریم و تنها هدف ما صعود به لیگ یک است.

قربانی خاطرنشان کرد: پنج بازی باقی مانده حکم فینال را برای تیم پاس دارند و امیدواریم در این بازی ها سربلند باشیم تا صعود تاریخی به لیگ یک را به هواداران تقدیم کنیم.

سرمربی پاس همدان با اشاره به وضعیت مالی تیمش یادآور شد: هفته قبل مبلغ ناچیزی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد که با توجه به تعهدات باشگاه کافی نیست اما مسوولان قول حمایت لازم تا شروع مسابقات را داده اند که امیدواریم عملی شود.

وی گفت: مسیر فوتبال تنها راه امرار معاش بازیکنان است و در این شرایط سخت کرونایی باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند.

قربانی با اشاره به اینکه شاگردانش برای موفقیت در لیگ ۲ از هیچ کوششی فروگذار نبوده اند، گفت: غیرت، تعصب و توان فنی بالای آنها باعث شد تا پاس با حفظ رتبه دوم جدول، همچنان در کورس مدعیان صعود باشد.

سرمربی پاس با تاکید بر اینکه پنج بازی طلایی تا صعود پاس در پیش است، گفت: امیدواریم مسوولان با حمایت لازم زمینه ساز این صعود تاریخی فوتبال همدان به لیگ یک باشند.

وی افزود: هم اکنون منتظر اعلام رسمی فدراسیون مبنی بر رفع ممنوعیت تمرین آماده سازی هستیم تا با فراخواندن بازیکنان غیربومی به همدان، دور جدید تمرین ها را شروع کنیم.

پاس هم اینک رتبه دوم گروه ب لیگ دسته ۲ فوتبال کشور را در اختیار دارد.

پنج هفته به پایان فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور زمان باقی مانده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.