عباس صوفی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احمد جمشیدیان سرمربی بومی و جوان تیم پاس با گذر از یک دوره سخت توانست تیمش را در مسیر موفقیت قرار دهد و در سه بازی گذشته پاس پیروز میدان بود.
وی بیان کرد: تداوم این روند مطلوب به طور قطع انگیزه مسئولان به ویژه استاندار همدان را برای حمایت از این تیم ترغیب می کند و زمینه ساز حل دغدغه و مشکلات تیم خواهد بود.
صوفی افزود: هیات فوتبال همدان در برگزاری میزبانی ها، واگذاری زمین تمرینی و آسان سازی امور اداری تیم پاس حمایت خود را بارها کرده است و اکنون نیز شرایط خوبی را در تیم مشاهده می کنیم.
رئیس هیات فوتبال همدان اضافه کرد: موفقیت تیم پاس آرزوی قلبی مسئولان اجرایی استان است و اکنون که استاندار جدید نیز تفکر فوتبالی و حرفه ای در ورزش دارد، به حمایت از تیم پاس بیشتر دلگرم هستیم.
وی خاطرنشان کرد: انتظار ما تداوم همین روند مطلوب تیم پاس است و به طور قطع همراه با سایر مسئولان پیگیری مجدانه برای حل مشکلات تیم داریم.
تیم پاس هم اینک در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و در حالی با 13 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته که با تیم نخست جدول تنها هفت امتیاز اختلاف دارد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.