مدیر مؤسسه فرهنگی دارالاکرام شهرستان جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: بسته‌های حمایتی برای خانواده‌های کم‌بضاعتی که در خانه مانده‌ اند و از کار هم بیکار شده‌اند به ارزش ۳۰ میلیون تومان تهیه شد.

مرضیه واثقی افزود: این سبد کالا شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، حبوبات و همچنین بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش، مایع ضدعفونی دست،  مایع ظرف‌شویی، پودر لباس‌شویی، صابون و شامپو بود که با یک جعبه شیرینی به مناسبت اعیاد شعبانیه برای کمک به در خانه ماندن  ۱۶۰ خانواده در گروه دوم توزیع شد.

وی اظهار کرد: بانیان خیر و دانشگاه علوم پزشکی جهرم در تهیه مواد ضدعفونی و دستکش با ما همکاری کردند.

مسوول مرکز نیکوکاری جوادالائمه(ع) شهرستان جهرم نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به همت این مرکز و گروه جهادی امام هادی(ع)یک هزار و ۸۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۷۰میلیون ریال بین خانوارهای کم بضاعت جهرمی توزیع شد.

فاطمه افزون ادامه داد:این بسته‌ها شامل: الکل، ماسک، دستکش و بروشور آموزشی برای پیشگیری از بیماری کرونا بود.

وی ابراز کرد: با توجه به وضعیت کنونی جامعه، ضد عفونی معابر و تهیه ماسک از دیگر فعالیت های این مرکز است.

 مسوول روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام شهرستان جهرم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت:  در گام اول، ۷۵۰ نیازمند در شهرستان جهرم شناسایی و ۷۵۰ بسته غذایی به ارزش  ۷۵۰ میلیون ریال بین آنان توزیع شد.

وحید رزاق‌زادگان افزود:در گام دوم، ۹ هزار عدد ماسک با همیاری بانوان نیکوکار در سطح منازل با اجرای طرح فراخوان عمومی و توزیع در بین اصناف مختلف سطح شهر اعم از میدان تره‌بار، خواربارفروشی‌ها، قصابی‌ها، میوه‌فروشی‌ها، خبازی‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها و همچنین جانبازان شیمیایی و محلات محروم اطراف شهر و عملیات ضد عفونی با همکاری حوزه مقاومت صاحب الزمان (عج) با هزینه ۷۰ میلیون ریال توزیع شد.

وی ابراز کرد: در گام سوم، ۱۷۸ نفر کارگران ساختمانی در میدان های اصلی شهر شناسایی شدند و بسته غذایی به ارزش  ۱۳۰ میلیون ریال بین ای افراد توزیع شد.

رزاق‌زادگان بیان کرد: مرکز نیکوکاری رزمندگان اسلام در گام چهارم برای توزیع بسته‌های غذایی در آستانه مبارک رمضان در بین اقشار آسیب‌پذیر آماده دریافت کمک‌های نقدی خیرین و نیکوکاران و همشهریان گرامی است.

 شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.