عنایت‌الله رحیمی، یکشنبه در دیدار با هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس در شیراز همچنین به تصمیمات ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان فارس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه 98 تاکنون اشاره و بیان کرد: تعداد زیادی از واحدهای صنفی با هماهنگی اصناف از عصر امروز (بیست و پنجم اسفند) تعطیل خواهند شد و واحدهای تولیدی که فعالیت‌هایشان کمتر ضروری باشد نیز تعطیل می‌شوند.
وی، با بیان اینکه وضعیت استان فارس به لحاظ شیوع کرونا در مقایسه با سایر استان های کشور بهتر است، اظهار داشت: هنوز به نقطه اوج شیوع ویروس کرونا در این استان نرسیده‌ایم و تلاش می‌کنیم این زمان را به تعویق بیندازیم و از میزان آن بکاهیم.
استاندار فارس ادامه داد: نشست‌های متعددی با سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های تخصصی در زمینه درمانی برگزار شده است و در این نشست‌ها از نظرات کارشناسی افراد برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بهره می‌گیریم و همچنین از ظرفیت آنها برای ترغیب مردم به ماندن در خانه‌هایشان برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا استفاده خواهیم کرد.
رحیمی همچنین با اشاره به اقدامات ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان فارس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: اقدامات زیادی در زمینه پیشگیری و درمان در این استان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: از جمله اینکه با تشکیل کمیته‌های مختلف در ستاد استانی مقابله با کرونا، محتواهای مورد نیاز فضای مجازی با هدف حفاظت از مردم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استان به ویژه در بخش دانشگاهی تولید و به خوبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
رحیمی بر روند مقابله با شیوع کرونا در این استان تاکید کرد و گفت: میزان فعالیت‌های پایانه‌های مسافربری و فرودگاه شیراز بسیار کاهش یافته و از امروز (یکشنبه) نیز تلاش می‌شود که خودروهای استان‌های دیگر که دارای سرنشینان مشکوک به بیماری هستند از مرز استان فارس به استان‌های خود بازگردانده شوند و این روند با اقدامات انتظامی جدی‌تری در روزهای آینده تشدید خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.