معصومه فروتن در مورد اقدامات بهزیستی استان فارس در حمایت از کودکان تحت حمایت بهزیستی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، سازمان بهزیستی استان فارس تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را در مراکز خود رعایت می‌کند.

وی گفت: تمام مهدهای کودک و مدارس تا روز دوشنبه تعطیل هستند و کارشناسان بهزیستی نیز به مراکز تحت پوشش این سازمان اعزام شده‌اند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان فارس بیان کرد: مواد ضد عفونی کننده در اختیار مراکز قرار گرفته است و مربیان از نظر تغذیه نیز به کودکان رسیدگی می‌کنند و تا الان نیز موردی حتی به صورت سرماخوردگی در مراکز تحت پوشش بهزیستی گزارش نشده است.

فروتن در مورد پیگیری وضعیت کودکان کار و خیابان استان فارس گفت: در جمع آوری کودکان کار و حفاظت از این کودکان در مقابل ویروس کرونا، طرح غربالگری اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: بعد از جمع آوری کودکان کار و غربالگری، این کودکان اگر فامیلی داشته باشند به فامیلشان سپرده می‌شوند و اگر فامیلی نداشته باشند بعد از غربالگری و قرنطینه ۲۰ روزه به مراکز شبه خانواده سپرده می‌شوند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان فارس افزود: همه چیز تحت کنترل است و توجیهات لازم از طریق مدد جویان به افراد تحت پوشش داده می‌شود.

:

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.