رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در این ارتباط گفت: در این برنامه که ویژه کودکان ۳ تا ۷ سال برگزار شد تمامی کودکان به محوطه سالن بازی‌های دسته‌جمعی کودکان و والدین همراه با شعرخوانی در قالب فعالیت‌های پرتحرک و آموزشی انجام شد.

احمد بارگاهی افزود: برگزاری بازی‌های پرنشاط و پرتحرک لازمه زندگی ماشینی امروز است که نسبت به تحقق این مهم در بوشهر اهتمام جدی ایجاد شده‌است.

وی تاکید کرد: امروز با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی و کم‌جمعیت شدن خانواده‌ها، کودکان و والدین و بویژه مادران خانه‌دار بیشتر وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند.

بارگاهی اضافه کرد: در همین ارتباط با تلاش مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و همکاری سایر دستگاه‏‌های ذیربط اجتماع کودکان برگزار شد تا به‌نوعی والدین نسبت به‌ ضرورت بازی‌های پرجنب‌ و جوش برای کودکان آشنا شوند.

بارگاهی ادامه داد: همایش «بوشهر، شهر دوستدار کودک» با حضور ۲هزار نفری کودکان و والدین بوشهری را می‌توان سرآغازی برای توجه هرچه بیشتر مسئولان، خانواده‌ها و شهروندان نسبت به کودکان آینده‌ساز بوشهری دانست.

وی گفت: امیدواریم در ان ارتباط فعالیت‌های بیشتری انجام داده و در گام نخست کودکان با ورزش و بازی‌های پرتحرک آشتی کنند.

این همایش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، آموزش‌ و پرورش شهرستان، سازمان بهزیستی بوشهر، کانون مهدهای کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خانه‌های بازی زیر مجموعه سازمان فرهنگی شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.