خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: همزمان با شروع رأی گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شاهد حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات و تأثیرگذاری برای میل به شکوفایی کشور هستیم.

یکی از نکات قابل تأمل در این انتخابات و حضور مردم قبل از ساعات آواز فرآیند رأی دهی بود افراد مختلفی با حضور در شعبات اخذ رأی با حضور در صفوف مختلف در اولین ساعات رأی دهی در تلاش بودند تا به عنوان اولین نفر رأی خود را به صندوق انتخابات بیندازند.

اقشار مختلف مردمی نیز در این انتخابات حضور پرشوری داشتند افراد یا به صورت تک نفره یا به صورت خانوادگی با حضور در شعبات اخذ رأی نسبت به این اقدام کردند که از این رو این اتفاق روی داد قابل توجهی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

حضور خانواده‌ها در این انتخابات منجر به این شد که نوجوانان و همچنین کودکانی که اکنون نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند با این فرآیند رأی دهی بیشتر آشنا شدند.

علی - م که به همراه اعضای خانواده در شعبه اخذ رأی حضور یافته، به خبرنگار مهر گفت: به رغم تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد، بازهم باید در انتخابات شرکت گسترده‌ای داشت.

وی گفت: بی شک با حضور آگاهانه در زمان رأی گیری، و انتخاب درست می‌توان مجلس قدرتمند و کارآمدی داشت تا بر مشکلات فائق آمد.

مریم - ج نیز گفت: حضور حداکثری پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان انقلاب خواهد بود تا بدانند مردم همواره به پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

وی نیز تاکید کرد برای اینکه بتوان دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنیم باید حتماً حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.