مهرداد سهرابی در گفتگوبا خبرنگار مهر، گفت: در دوران کنونی تبادلات به صورت الکترونیکی و با استفاده از تلفن‌های همراه بسیار متداول است و با توجه به افزایش چشمگیر استفاده از تکنولوژی در تبادلات بانکی، مفهوم کیف پول الکترونیکی نیز روی کار آمده است.

وی گفت: کیف پول الکترونیکی یک جایگزین مناسب برای پول خرد در مراودات مالی روزمره مشتریان است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس بیان کرد: در همین راستا سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز برای فراهم کردن تسهیلات به شهروندان و حل مشکلات و معضلات حوزه پرداخت خرد و استفاده از تکنولوژی‌های روز و گام برداشتن در راستای شهر هوشمند در نظر دارد اقدام به توسعه خدمت جدید کیف پول الکترونیکی کند.

سهرابی گفت: از طریق این خدمت جدید، مشتریان می‌توانند برای خود یک کیف پول الکترونیکی ایجاد کنند و ضمن برخورداری از امکان شارژ و از طریق اسکن بارکد دوبعدی ( QR) انتقال وجه کیف به کیف استرداد، تولید بارکد دوبعدی ( QR)،مانده گیری و گزارش گیری انجام دهند.

وی گفت: این خدمت که از طریق سامانه مد نظر شهرداری شیراز ارائه می‌شود، به مشتریان این امکان را می‌دهد که پرداخت‌های خرد خود را با سرعت و سهولت (بدون نیاز به وارد کردن شماره کارت، رمز دوم، CVV2) انجام دهند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان گفت: از کلیه بانک‌ها، PSP ها و شرکت‌های دارای صلاحیت و مجوزهای قانونی لازم و سابقه اجرایی مرتبط دعوت بعمل می‌آید نسبت به ارائه راهکار و تکمیل و ارائه مدارک و سوابق خود حداکثر تا پایان بهمن ماه ۹۸ اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.