مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: هدف شهرداری های الکترونیکی در سطح کشور، گسترش ارائه خدمات به شهروندان با استفاده از ابزارهای نوین حوزه فناوری اطلاعات است.

منیژه ناظری افزود: روند رو به گسترش مسائل شهری و توسعه و تنوع شهرداری ها و نیز رشد فزاینده جمعیت شهری، شهرداری ها را ناگریز به بهره گیری از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا کرده است.

وی اضافه کرد: بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و فنی در جهت ایجاد و توسعه زیرساخت های ارتباطی، بازنگری و بهبود رویه های جاری به روش های بهینه و موثر در شهرداری، نظارت هوشمند و مستمر به ارتقای خدمات شهری و کیفیت با استفاده از آموزش

فراگیر کارکنان و شهروندان از راهبردهای شهرداری الکترونیکی زنجان  است  که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

ناظری اتوماسیون شهرسازی، سامانه پرداخت عوارض خودرویی، کارت شهروندی، سامانه پردیس (آرامستان ها)، سیستم اتوماسیون مالی و اداری، اپلیکیشن های چشم شهروند، گردشگری و درخواست های مردمی ۱۳۷ را از اقدامات انجام شده توسط این سازمان در راستای الکترونیکی کردن خدمات شهرداری زنجان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق شهر هوشمند باید امکانات زیرساختی را توسعه داد و در این راستا مدیریت شهری در تلاش است در این زمینه خدماتی که به مردم ارائه می دهد بصورت الکترونیک باشد.

شهر زنجان به عنوان مرکز استان با  ۴۲۰ هزار نفر جمعیت چهار منطقه شهرداری دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.