رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج گفت: سامانه خدمات الکترونیک پرسنل شهرداری کرج آماده بهره برداری است.

به گزارش ایلنا، محمود دهقان اظهار داشت: به‌همت سازمان فاوا و درراستای تحقق شهرِ الکترونیک، سامانه خدمات الکترونیک پرسنل شهرداری پیاده‌سازی و آماده بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به این که درصورت بهره‌برداری کامل از سامانه یاد شده، اطلاعات شخصی پرسنل شهرداری به صورت آنلاین در اختیارشان قرار خواهد گرفت، گفت: به‌وسیله این سامانه و با هدف کاهش مصرف کاغذ و توجه به محیط زیست، چاپ فیش حقوقی به صورت آنلاین در اختیار پرسنل قرار می‌گیرد.

رییس سازمان فناوری شهرداری کرج از ویژگی‌های مرحله اول بهره برداری از سامانه یاد شده به امکان ثبت‌نام پرسنل و اخذ نام کاربری و کلمه عبور توسط پیامک ارسالی به موبایل، امکان مشاهده اموال در اختیار پرسنل، امکان مشاهده تمامی احکام کارگزینی و امکان مشاهده تمام ابلاغ های شخصی اشاره کرد.

دهقان اضافه کرد: در این سامانه همچنین امکان اخذ گزارش درباره استفاده از خدمات رفاهی(باشگاه میلاد، استخر، مجتمع رفاهی نشتارود و زائرسرای میلاد و...) فراهم شده است.

مشاهده کارکرد ماهانه و پرونده پرسنلی شامل (مدارک تحصیلی ، افراد تحت تکفل، ایثارگری و...) و مشاهده حواله‌های انبار صادر شده به نام شخص از دیگر مزیت‌های سامانه یاد شده که دهقان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.