عنایت الله رحیمی، سه شنبه در دیدار با مسعود سلطانی فر که در وزارت ورزش و جوانان انجام شد، گفت: با توجه به اهمیت برگزاری این رویدادهای بزرگ ورزشی و تاثیری که در توسعه ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در میان مردم به عنوان یک ضرورت اجتماعی دارد، حمایت ویژه این وزارتخانه از اداره کل ورزش و جوانان فارس به عنوان متولی این امر، موجب برگزاری هرچه بهتر و موفق این رویدادهای ورزشی خواهد شد.

استاندار فارس افزود: در کنار سایر ظرفیت‌های موجود همچون، اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری، هماهنگی دستگاه‌های اجرایی این استان نیز سبب شده است، فارس بیش از پیش قابلیت میزبانی رویدادهای بزرگ بین‌المللی و ملی را داشته باشد.
رحیمی، همچنین به اجرای عملیات احداث سالن ۶ هزار نفری شیراز  اشاره کرد و خواهان دستور وزیر ورزش و جوانان به شرکت پیمانکار این طرح برای شتاب بخشیدن به روند اجرا و اتمام این پروژه در زمان مقرر شد.
 وی در این دیدار نیز خواستار دستور وزیر ورزش و جوانان برای پرداخت مطالبه پنج هزار میلیون ریالی پیمانکاران اجرای پروژه احداث ۳۵ چمن مصنوعی که هم اکنون در شهرستان‌های شیراز، جهرم، لامرد و مُهر در حال ساخت است، شد.  

استاندار فارس، همچنین خواهان توجه بیش از پیش وزارت ورزش و جوانان به امور ورزش و جوانان فارس برای احداث زیرساخت‌های ورزشی، باشگاه‌ها، تیم‌ها و سازمان‌های مردم نهاد حوزه ورزش این استان شد.

پیشرفت های فارس در حوزه ورزش در خور توجه است 

وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری مستمر و توجه ویژه استاندار فارس به حوزه ورزش و جوانان، گفت: در سایه این پیگیری‌ها و همچنین تلاش‌های همکاران این وزارتخانه، استان فارس پیشرفت‌های درخور توجهی در امور ورزش و جوانان داشته است.
مسعود سلطانی‌فر افزود: وزارت ورزش و جوانان، همکاری لازم را برای تحقق اهداف استان فارس در حوزه ورزش و جوانان خواهد داشت.

در این دیدار، حیدرعلی کامیاب کلانتری مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس نیز حضور داشت.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.