به گزارش ایرنا، فرزاد فتاحی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی ورزشی در شهر شاهرود به همراه نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران بدون اشاهر به زمان سقر وزیر ورزش و حوانان ، افزود: در صورت قطعی نشدن سفر وزیر به استان، این دو پروژه در هفته دولت افتتاح می شوند.
وی با اشاره به پیشرفت 95 درصدی سالن ورزش زورخانه ای شاهرود، بیان کرد: این سالن دارای 450 متر مربع زیربنا است و تاکنون 6 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
فتاحی اضافه کرد: خرید تجهیزات سالن هم با تخصیص اعتبارات لازم، بر عهده هیات ورزش های باستانی شهرستان گذاشته شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین درباره آخرین وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود، به خبرنگاران گفت: ساخت این استادیوم در سال 91 به پیمانکار واگذار شده اما به دلیل کمبود اعتبار مدت زیادی تعطیل شده بود و اکنون با تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار، از سر گرفته شده است.
فتاحی تاکید کرد: از آنجایی که ساخت چنین ورزشگاه هایی یک طرح ملی است، اداره کل ورزش و جوانان به جز نظارت و پیگیری هیچ دخل و تصرفی در اجرای آن نداشته و تمام کارها توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور انجام می شود.
وی با بیان اینکه در گام نخست این ورزشگاه با ظرفیت پنج هزار تماشاگر ساخته می شود، افزود: بنابر تصمیم وزارت ورزش و جوانان، استادیوم های 15 هزار نفره قرار است در فاز نخست با ظرفیت پنج هزار نفر و استادیوم های پنج هزار نفره با ظرفیت یک هزار تماشاگر به مرحله بهره برداری برسند.
همچنین عصر امروز نماینده مردم شاهرود و میامی و مدیر کل ورزش و جوانان استان مراحل ساخت یک سالن ورزشی بخش خصوصی در شهرک دانشگاه، بازسازی سرای ورزشکاران شاهرود و زمین چمن روستای مغان بازدید کردند.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.