به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی به نشست با وزیر ورزش اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی در زمینه افزایش بودجه وزارت ورزش و جوانان کمک می کند.
وی اظهار کرد: همانطور که کمک به مجلس با هماهنگی وزیر ورزش و جوانان انجام شده به همان اندازه نیز مسئولیت وزیر نسبت به گذشته سنگین تر شده و انتظار داریم تحولات مهمی طبق برنامه ششم در حوزه ورزش رقم بخورد و خوشبختانه این تحولات بزرگ در ورزش کشور آغاز شده است.
نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به وسعت فعالیت‌ های ورزشی در استان کرمان خاطرنشان کرد: طبق مذاکرات انجام شده با وزیر ورزش و جوانان در این نشست مقرر شد طی امسال و سال آینده تامین اعتبار مالی پروژه های استان کرمان برای طرح هایی که بیش از 30 درصد پیشرفت داشتند اختصاص یابد.
پورابراهیمی افزود: طبق هماهنگی انجام شده و با دعوتی که از وزیر ورزش و جوانان انجام دادایم طی 2 تا سه هفته آینده، وی به کرمان سفر خواهد کرد.
وی ادامه داد: در این سفر ضمن موافقت وزیر محترم با افتتاح مراکز و خانه‌ های ورزش در 100 روستا، توسعه ورزش در سطح روستاهای کرمان را شاهد خواهیم بود.
دریافت: کمیل بهشتیان ** انتشاردهنده: نجمه حسنی
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.