به گزارش ایرنا، سید ابوالفضل موسوی بیوکی روز پنجشنبه در همایش هیات های ورشی یزد افزود: یزد سال های متمادی است که در زمینه های علمی رتبه های برتر را در کشور دارد و باید برای ارتقاء ورزش و موفقیت در این حوزه نیز بخش های دولتی و خصوصی با خیران تعامل داشته باشند.
وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا شرایطی در استان فراهم شود تا در تمامی رده‌های سنی ورزشکاران یزدی قابلیت‌های خود را نشان دهند.
نماینده یزد و اشکذر افزود: در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان بر لزوم توجه بیشتر به ورزش استان یزد تأکید شد که امیدواریم مطالبات این استان از وزارت ورزش و جوانان محقق شود.
موسوی بیوکی خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های ایجاد نشاط در یزد با توجه شرایط اقلیمی و فرهنگی استان ورزش است.
وی با تبیین برخی مشکلات هیات ‌های ورزشی، حل برخی از آنها را مربوط به داخل استان و هماهنگی‌ بین دستگاه‌های متولی بیان کرد و برنامه‌ریزی و ساماندهی در این خصوص و تعامل شهرداری‌ها در امر ورزش را خواستارشد.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری مسئولان برای تحقق سهم ورزش استان از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.
موسوی بیوکی از برگزاری جلسات مقدماتی بررسی ایجاد یک هلدینگ ورزشی خبر داد تا از طریق آن منابع مالی پایداری برای ورزش استان تامین شود.
استان یزد دارای 47 هیات ورزشی و 60 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه است.
7536/ 6014/ دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.