به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دومین همایش خیرین ورزشی یار کشور عصر چهارشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، استانداران و مدیران کل ورزش و جوانان استان ها در هتل المپیک تهران با هدف تجلیل از خیران نمونه در عرصه ورزش برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان در این همایش از علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان به عنوان استاندار برتر کشور در توسعه زیرساخت های ورزش در استان تجلیل کرد.
متن لوح تقدیر وزیر ورزش و جوانان به استاندار کرمان بدین شرح است:
جناب آقای علیرضا رزم حسینی، استاندار محترم کرمان
بی شک تلاش توام با تدبیر جنابعالی در ترغیب و تشویق خیرین ورزشیار آن استان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. به پاس قدردانی از زحمات و اقدام ماندگار در توسعه زیرساخت ورزش، به عنوان استاندار برتر این لوح تقدیر به شما اهدا می گردد. ضمن سلامتی و سربلندی، توفیق روزافزونتان را در تحقق اهداف تعیین شده و پیشبرد امور از خداوند متعال مسالت می نمایم.
در ادامه این همایش از سوی وزیر ورزش و جوانان از خیران ورزشیار سراسر کشور به ویژه 10 نفر از خیرین ورزشیار استان کرمان همچون محمد صنعتی، اسدالله ابراهیمی، صادق موحد، قنبر گل محمدی، رضا شریفی، ماشاءالله ایرانمنش، غلامرضا مولایی، پروین دیانتی، خدیجه علی بیگی و محسن سیدی که در امر ورزش کمک های نقدی و غیرنقدی داشتند و در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام دولتی همکاری و اقدام خیرخواهانه داشتند، تجلیل شد.
نخستین همایش خیرین ورزشی یار نیز در اسفندماه سال 94 برگزار شد.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
3029/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.