معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری اولین کلاس کاهش آسیب‌های اجتماعی و مهارت های زندگی در دوره مربیگری درجه 3 همگانی با همکاری هیات همگانی گیلان و سازمان‌های مردم نهاد جلوه باران خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، هاشم اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: 3 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در گیلان توانستند از وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مجوز فعالیت دریافت کنند.

وی همچنین از برگزاری اولین کلاس کاهش آسیب های اجتماعی و مهارت های زندگی در دوره مربیگری درجه 3 همگانی با همکاری هیئت همگانی گیلان و سازمان های مردم نهاد جلوه باران خبر داد و گفت : این دوره‌ها اگر در کلاس‌های مربیگری رشته‌های مختلف نهادینه شود می‌توانند آگاهی مخاطب حوزه ورزش را تا حد زیادی افزایش دهد.

معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان گیلان گفت : مسابقات قرآنی جوانان، ورزشکاران و کارکنان گیلان جهت حضور برترین‌ها به رقابت‌های کشوری از 24 تا 25 مرداد در رشته های حفظ ، قرائت و اذان در رشت برگزار می شود .

وی افزود : ورزشکاران ، کارکنان و جوانانی که علاقمند به شرکت در این مسابقه هستند می توانند با مراجعه به سایت www.tartil.ir ثبت نام کنید.

اسماعیلی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این معاونت گفت : فیروز عزت دوست رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی جوانان هم اکنون در دوره آموزشی استان البرز حضور دارد و نشست معاونین جوانان وزارتخانه نیز از 27 تا 30 تیر در شهر سنندج استان کردستان برگزار می‌شود که باید در آن حضور یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.