امید روانخواه که اهل شهرستان فیروزآباد فارس است، عصر پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل تیم قشقایی شیراز به خبرنگاران بیان داشت: خوشحالم که پس از مدت‌ها در شیراز که فوتبال خودم را از این شهر آغاز کردم، حاضر شدم  و این برای من خیلی مهم بود.

بازیکن سابق استقلال تهران ادامه داد: ۶ بازیکن را به دلیل مصدومیت به همراه نداشتیم و ناگزیر شدیم بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کنیم و بازیکنی هم که برای ما پنالتی گرفت برای نخستین بار بود که در یک دیدار رسمی بازی می کرد.

روانخواه اظهار داشت: می دانستیم که تیم قشقایی چگونه بازی می کند از این رو اجازه ندادیم آنها که تیم با کیفتی هستند صاحب فرصت‌های زیادی شوند.

وی اضافه کرد: اتفاقی که در کنار زمین رخ داد و منجر به اخراج مربیان ۲ تیم شد، موجب شد کنترل نیمکت از دستمان خارج شود و همین امر باعث شد بهترین بازیکن خود را به دلیل اخراج از دست بدهیم.

سرمربی تیم نیروی زمینی تهران بیان کرد: جایگاه تیم قشقایی در جدول رده بندی خوب نیست و امیدواریم این تیم که خودم هم اهل ایل قشقایی هستم دوباره به روزهای خوب خود باز گردد.

دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و نیروی زمینی تهران در هفته نهم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

با پایان یافتن هفته نهم، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۰ امتیاز و به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت، مس رفسنجان و گل ریحان البرز هم با ۱۹ امتیاز دوم و سوم هستند.

همچنین تیم قشقایی شیراز با ۶ امتیاز پانزدهم است و تیم نیروی زمینی تهران هم با هشت امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داده است.

شهرداری تبریز و ملوان انزلی هم به ترتیب با چهار و ۲ امتیاز رده هفدهم و هجدهم هستند.

در رقابت های فوتبال دست یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.