تراکتورسازی، برنده بازی بزرگ هفته بیستم لیگ برتر فوتبال شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی دو بر صفر تیم تراکتور به پایان رسید.
 
محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، یوگیا سوگیتا، ساسان انصاری و آنتونی استوکس، 11 بازیکن اصلی تراکتور در این بازی بودند.
 
پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، مهرداد محمدی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی، ولادیمیر کومان، علی قربانی، استنلی کی‌روش و سجاد شهباززاده نیز برای سپاهان وارد میدان شدند.
 
این دیدار از ساعت 16 امروز (جمعه) با سوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز شد و در دقیقه 40 مسابقه، مهدی مهدی‌پور موفق شد روی ضربه ایستگاهی، دورازه سیدپیام نیازمند را باز کند تا تیم میزبان، نیمه‌نخست را با برتری یک بر صفر به پایان برساند.
 
در نیمه دوم بازی و در حالی که این دیدار با همان یک گل در جریان بود، مهدی کیانی در دقیقه 71 در داخل محوطه جریمه، روی آنتونی استوکس مرتکب خطا شد و همین بازیکن پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست گل دوم بازی را وارد دروازه حریف کند و این بازی با پیروزی دو بر صفر تیم میزبان به پایان رسید تا مجموع امتیازات این تیم، به عدد 37 برسد.
 
حاشیه‌های مسابقه:
 
*تماشاگران تراکتورسازی، پرچم بزرگی را که در بازی مقابل استقلال رونمایی کردند، به ورزشگاه آورده بودند و روی سکو‌ها پهن کرده بودند.
 
*هواداران حاضر در ورزشگاه، با ورود بازیکنان سپاهان، شعار "پیراهن قرمز بابا غیرت داره..." را سر دادند.
 
*تماشاگران، شعاری را که سال‌ها برای تشویق مهدی کیانی در تراکتور سر می‌دادند، به طعنه، این‌بار برای تشویق اکبر ایمانی استفاده کردند تا به نوعی دلخوری خودشان را نسبت به رفتن این بازیکن به سپاهان، ابراز کنند.
 
*سوگویتا، بازیکن ژاپنی سرخ‌پوشان تبریزی، با شعار "سوباسا، سوباسا" از سوی تراکتوری‌ها تشویق شد.
 
*بازیکنانی از جمله مهدی کیانی، محمد ایران‌پوریان، خالد شفیعی، بختیار رحمانی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد مسلمی‌پور و در رأس آن‌ها امیر قلعه‌نویی و سیامک قلیچ‌خانی، افرادی هستند که سابقه حضور در تراکتور را دارند و حضور دوباره‌شان در ورزشگاه یادگار امام (ره)، از نکات جالب توجه این مسابقه است.
 
*محمد ابراهیمی، بازیکن سابق تراکتورسازی که به دلیل مصدومیت در ترکیب حضور ندارد با لباس شخصی وارد ورزشگاه شد و پس از ورود به ورزشگاه، از سوی هواداران تشویق شد.
 
*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه، 45 هزار نفر اعلام شد.
 
*مسعود شجاعی در این بازی، بیشتر از سایر بازیکنان، از سوی هواداران تراکتور تشویق شد.
 
*محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی نیز از سوی تماشاگران به شدت تشویق شد.
 
*بیشتر تماشاگران حاضر در ورزشگاه، در نیمه دوم به پشت دروازه سپاهان آمدند تا از ضلع شمالی ورزشگاه به تماشای بازی بپردازند.
 
*با خروج مسعود شجاعی از زمین مسابقه در دقیقه 90 بازی، بازوبند کاپیتانی تراکتور به محمد طیبی رسید. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.