سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز از پرداخت ۲۰ درصد قراردادهای بازیکنان این تیم در هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، پس از پیروزی شهرداری ورامین مقابل تیم والیبال پیکان عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل باختمان مقابل سایپا مسابقه امروز را خیلی بد شروع کردیم. تیم پیکان هم یک تیم پر مهره بوده و از کادرفنی قدرتمندی برخوردار است. با این حال بازیکنان ما همیشه دوست دارند بهترین نمایش را داشته باشند و فکر‌کنم در امتیازهای آخر اشتباهاتشان زیاد نبود که توانستیم پیکان را در تهران شکست دهیم.

او‌ همچنین در خصوص داوری‌ها گفت: اجازه بدهید من در مورد داوری صحبت نکنم چون گفته‌اند تنها در مورد مسائل فنی صحبت کنیم.

بناکار در پاسخ به این سوال که چرا نسبت به گذشته اعتراض های بیشتری را در کنار زمین انجام می دهد؟ توضیح داد: واقعیت این است که من خودم به شخصه از اعتراض‌هایم ناراحت هستم ولی فشار رو‌ی تیم ‌ما زیاد است. یک روز قرار بود تیم‌ ما در لیگ باشد و یک‌ روز نه تا اینکه در دقیقه ۹۰ این تیم وارد لیگ شد. تا به امروز هم ریالی از قراردادها به بازیکنان ما پرداخت نشده و فشار زیادی روی تیم ما است. وقتی میبینم‌ بازیکن پول بنزین ندارد که به تمرین بیاید فشار زیادی به من می‌آید. با این حال سعی می کنیم از این به بعد همان نفرات گذشته باشیم. اما همیشه حاشیه‌ها را می سازند و این اعتراضات هم بازتاب فشارها است.

بناکار در پاسخ به این سوال که چه کسی او را از صحبت در مورد داوری‌ها منع کرده است؟ گفت: باشگاه به ما گفته است صحبت نکنید.

او در مورد زمان پرداخت قرارداد بازیکنان شهرداری تبریز نیز گفت: قولی که به ما داده‌اند قرار شد در این هفته ۲۰ درصد را بدهند و تا نیم فصل هم ۳۰ درصد دیگر پرداخت شود.‌ انشاءلله مسئولان قول خود را عملی کنند تا ما هم بتوانیم با آرامش به کار خود ادامه دهیم.


برگ برنده تیم والیبال شهرداری تبریز از زبان سرمربی پیکان محمد ترکاشوند

سرمربی تیم والیبال پیکان برگ برنده تیم شهرداری تبریز را بازیکنان پشت خط زن‌و سرعتی اعلام‌کرد.

به گزارش ایسنا، پس از باخت تیم پیکان در هفته دوازدهم لیگ‌برتر مقابل شهرداری تبریز، محمد ترکاشوند سرمربی پیکان در خصوص دلیل باخت تیمش گفت: برگ برنده تیم شهرداری بازیکنان سرعتی و پشت خط زنشان بود که امروز عالی بودند و تقریبا ۷۰ تا ۷۵ درصد توپ‌هایشان در زمین خوابید. آن ها توانستند با دست دفاع ما بازی کرده و امتیاز بگیرند و ما نتوانستیم مثل ست اول دفاع کنیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان اینکه نمی خواهد باخت تیمش را گردن داوری بیاندازد، توضیح داد: به تیم شهرداری ورامین تبریک‌ میگویم‌ ولی از فدراسیون خواهش‌ میکنم فیلم بازی را ببینند، در بازی که تیم ما سه ست را با نتیجه ۲۳ بر ۲۵ واگذار می کند، ببینند که تصمیمات داوری چقدر تاثیر گذار است. انشاءلله فیلم بازی را ببینند تا متوجه شوند که یک اشتباه داوری چقدر تاثیر گذار است، آن هم برای تیم جوانی مثل پیکان.

او ادامه داد: در شرایط حساس وقتی داور اشتباه میکند بازیکن جوان بهم می ریزد و برعکس تیم آن‌ها از تجربه خود استفاده کرد‌ و ‌توانستند تا حدودی تمرکز تیم ما را بهم‌زده و‌ نتیجه را به سود خود رقم بزنند.

انتهای پیام


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.