' دراگان اسکوچیچ ' چهارشنبه شب پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر شهرداری تبریز در بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : واقعا باید راجع به بازی های آینده که سختی های خاص خودش را دارد ، بازیکنانم را توجیه کنم و به آنها هشدار دهم که هر بازی برای ما مثل بازی حذفی برابری می کند.
وی ادامه داد : من کاملا مطئنم و باور دارم که بازیکنانم می توانند با سخت کوشی این مسیر را با موفقیت طی کنند و رویای مردم عاشق فوتبال در بابل را به حقیقت تبدیل کنند.
سرمربی تیم خونه به خونه گفت : چند بازیکن تاثیرگذار تیم را به علت مصدومیت در بازی برابر شهرداری تبریز در اختیار نداشتیم و با این شرایط برابر تیمی قرار گرفتیم که بسیار باانگیزه و جنگده بازی کرد.
وی افزود : با وجود این که بازیکنان تاثیرگذار ما نبودند ، اما بازیکنانی که در زمین بودند ، تمام تلاش خودشان را کردند و فشار زیادی به تیم حریف آوردند.
اسکوچیچ در خصوص واکنش سرمربی تیم شهرداری تبریز به داور مسابقه هم گفت : من کاری به حرف های مربیان تیم های حریف ندارم و ما باید کار خودمان را انجام دهیم و در برابر مسئولیت کاری که به ما سپرده شده ، پاسخگو باشیم.
وی افزود : بخش زیادی از مسیر موفقیت تیم خونه به خونه را مدیون حمایت هواداران هستیم ، آنها به خوبی و در موقعیت های خاصی از تیم ما حمایت کردند و انتظار دارم که این حمایت ها تا تحقق رویای اصلی مان که صعود به لیگ برتر است، ادامه پیدا کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم خونه به خونه در چارچوب هفته سی ام رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر چهارشنبه در دیداری خانگی در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان تیم شهرداری تبریز بود و در پایان با یک گل میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.
خونه به خونه با این پیروزی با 57 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی این مسابقات قرارگرفت.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.