به گزارش ایرنا، علی لطیفی روز دوشنبه با اشاره به بازی عصر یکشنبه اکسین البرز با گل گهر سیرجان در هفته نخست دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک کشور که به میزبانی کرج برگزار شد افزود: این بازی قرار بود برگزار نشود، چرا که آقایان به دنبال باج گرفتن بودند، دشمنان قسم خورده تیم اکسین البرز و فوتبال استان می خواستند این تیم نابود شود.
وی اضافه کرد: تنها هیات فوتبالی در ایران می شناسم که با باج خواهی شان به دنبال نابودی فوتبال استان هستند، استان های دیگر به تیم هایشان کمک مالی هم می کنند، دو شب قبل از بازی به این آقایان گفته ام که شما اجازه نمی دهید بازی برگزار شود و می گویید باید پول ما را بدهید، ما پول را می دهیم حداقل روند اداری ثبت قرارداد 3 بازیکن جدید را سریعتر انجام دهید تا در دیدار با گل گهر بتوانیم از آنها استفاده کنیم که این کار را هم نکردند.
لطیفی گفت: در بازی با گل گهر سیرجان دستم خالی بود، 14 نفر بر روی نیمکت نشسته بودند و مابقی بازیکنان را از تیم امید آورده بودم، بازیکنان اکسین البرز با مصدومیت و کمترین قراردادها بازی می کنند و اگر هم مالک اکسین البرز پولی واریز کرد به حرمت مردم استان البرز بود، اکسین قطعا به لیگ برتر صعود می کند، اما اگر این هیات فوتبال باشد، این تیم از البرز می رود .
وی ادامه داد: بدترین بازی فصل را با گل گهر سیرجان داشته ایم، چرا که به مدت یک هفته بر روی نفرات جدید کار می کنم در لحظات آخر به من گفته اند که نمی توانی از این بازیکنان استفاده کنی، 5 بازیکن اکسین البرز از این تیم رفته اند و 3 بازیکن هم به دلیل همکاری کردن هیات فوتبال نتوانسته اند بازی کنند، این مساوی از 100 تا برد برای من بهتر بود.
سرمربی اکسین البرز افزود: قرارداد 3 بازیکن جدید را به دلیل پول ثبت نکردن، وقتی اکسین البرز صعود کند، اول هیات فوتبال است که ژست می گیرد که ما تیم را بالا آورده ایم، نمی خواهیم برای ما کاری انجام دهند، فقط کاری با من نداشته باشند.
لطیفی گفت: شب قبل از فجر سپاسی هم همین کار را با اکسین البرز کردن و با مطرح کردن اینکه اجازه بازی نمی دهیم باعث شدن تا روحیه کادر و بازیکنان بهم بریزد، یک قصد و غرضی وجود دارد، مشکل فقط پول نیست ،می خواهند فقط تیم را زمین بزنند.
وی اظهار داشت: 2 تیم مطرح به من پیشنهاد دادن، 10 تا از بازیکنان اکسین را تیم های دیگر خواسته اند، ما باج نمی دهیم و حیف است حالا که مدعی صعود به لیگ برتر هستیم برویم.
هفته نخست دور برگشت رقابت های لیگ دسته 1 کشور، دو تیم اکسین البرز و گل گهر سیرجان در ورزشگاه انقلاب کرج برابر هم صف آرایی کردند که در پایان تساوی 2 بر 2 حاصل کار دو تیم شد.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.