به گزارش ایرنا، مهدی چاهکوتاه زاده روز چهارشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: تیمی که خود را مدعی می داند، داخل و خارج از خانه برایش تفاوتی ندارد و در همه بازی ها باید با هدف برد وراد زمین مسابقه شود.
وی بیان کرد: با پشت سر گذاشتن چند هفته ابتدایی فصل که شاهین روند خوبی را نداشت اکنون تیم به شرایط مطلوب خود رسیده و تلاش مضاعف بازیکنان منجر به تثبیت صدرنشینی شاهین بوشهر شده است.
چاهکوتاه زاده ادامه داد: شاهین در این فصل با برنامه و هدف وارد شده و تنها هدف اصلی نیز تحقق صعود مجدد شاهین بوشهر به لیگ برتر فوتبال کشور است.
دفاع راست تیم فوتبال شاهین بوشهر افزود: دوری چند ساله فوتبال شهر بوشهر از لیگ برتر عزم و اراده بازیکنان را دو چندان کرده تا فوتبال دوستان بوشهری دوباره خاطرات سال های حضور در لیگ برتر را در اذهان خود زنده کنند.
وی اظهار داشت: در این راه سخت در کنار حمایت پرشور هواداران و کادر فنی شایسته ای که تیم شاهین دارد مسئولان نیز باید آستین همت بالا زده و برای به ثمر نشستن تلاش بازیکنان حمایت مالی لازم را از تیم داشته باشند.
چاهکوتاه زاده با اشاره به دیدار تیم های شاهین و مس رفسنجان گفت: در این دیدار بازی سخت و محکمی از دو تیم رقم خورد که نتیجه نهایی پیروزی قاطع شاهین بوشهر بود.
وی اظهار داشت: در بازی برابر مس چند موقعیت مسلم گلزنی شاهین از دست رفت وگرنه امکان برتری با بیش از سه گل نیز وجود داشت.
چاهکوتاه زاده افزود: با توجه به برگزاری این بازی در زمین باران خورده فرصت مناسبی بود تا برای دیدار هفته آینده برابر ملوان انزلی که بطور معمول در زمین چمن باران خورده است آمادگی بیشتری داشته باشیم.
وی یادآور شد: پس از پایان این دیدار شهردار بوشهر با حضور در رختکن تیم برای حمایت از تیم و پرداخت مطالبات بازیکنان قول مساعد دادند که انتظار می رود این قول ها بزودی محقق شود تا در روند رو به رشد شاهین خللی وارد نشود.
شاهین بوشهر اکنون با 26 امتیاز در رده نخست لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.