سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز اشتباهات داوری در اعلام دو ضربه پنالتی را عامل تساوی پر گل تیمش در مصاف با شهرداری ماهشهر دانست.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حیدر جعفری پس از دیدار تیم شهرداری تبریز مقابل شهرداری ماهشهر که با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید، اظهار کرد: ما بازی 2 بر صفر برده را با تساوی عوض نکردیم بلکه داور نتیجه را تغییر داد و به خوبی بازی را اداره کرد و تا نتیجه 3 بر 2 به نفع شهرداری ماهشهر شود.
 
وی ادامه داد: بعد از تغییر نتیجه، دوباره بازی را اداره کرد و یک پنالتی به ضرر حریف گرفت تا بازی 3 بر 3 شود. ما می‌توانستیم نتیجه 2 بر صفر را کنترل کرده و حتی اختلاف را بیشتر کنیم اما زمانی که تلاش داور برای کمک کردن به تیم بازنده است، طبیعی است که یک پنالتی اشتباه بگیرند. زمانی هم که نتیجه 2 بر یک می‌شود، طبیعی است که تیم برنده عقب می‌نشیند و تیم حریف با انگیزه بیشتر به گل دوم می‌رسد.
 
جعفری افزود: وقتی که شهرداری ماهشهر به گل دوم رسید، داور هم به هدفش رسید اما نمی‌دانست که در فوتبال ممکن است حریف یک گل دیگر بزند که همین‌طور هم شد و آن‌ها گل سوم را زدند اما بعدش داور یک پنالتی به نفع ما گرفت تا بازی 3 بر 3 شود. در حالی که اصلاً آن صحنه پنالتی نبود.
 
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به اینکه داوران لیگ برتری قضاوت مناسبی در لیگ یک ندارند، خاطرنشان کرد: داور دیدار ما بازی را قشنگ 3 بر 3 به نفع تیم‌های پائین جدول تمام کرد. من روی صحبت‌های خودم ایستاده‌ام، هر کجا هم دعوت کنند، می‌روم و صحبت می‌کنم. اگر پنالتی‌های این بازی درست بودند من مربی‌گری را کنار می‌گذارم اما اگر نبود، ایشان داوری را کنار بگذارند.
 
وی ادامه داد: داور لیگ برتری ما حوصله داوری کردن در لیگ یک را ندارد. از این به بعد برای بازی‌های ما داور لیگ دویی بفرستند. در بازی با گل گهر سیرجان هم داور لیگ برتری بود و خوب سوت نزد. یعنی داوران لیگ برتری برای لیگ یک حوصله ندارند. آن‌ها یکجایی را وسط زمین انتخاب می‌کنند و 10 متر این طرف و آن طرف می‌دوند تا بازی تمام شود. حوصله ندارند چون بالاخره آن‌ها در لیگ برتر در دید هستند و اکثر بازی‌ها پخش مستقیم است. اما در این‌گونه بازی‌ها که پخش مستقیم نمی‌شود حوصله قضاوت ندارند.
 
 جعفری در رابطه با اینکه چه برنامه‌ای برای دیدارهای آتی تیمش دارد گفت: در واقع داور تیم ما را خراب کرد و امیدوارم که در 3 بازی بعد داورانی را برای بازی‌های ما انتخاب کنند که با عدالت، شجاعت و شهامت سوت بزنند. نگاه ما به بازی‌ها نیست بلکه به داور بازی‌ها است تا ببینیم چه کسانی برایمان سوت می‌زنند. اگر خوب باشند، خوب نتیجه می‌گیریم و اگر بد باشند، بد نتیجه می‌گیریم.
 
سرمربی شهرداری تبریز افزود: ما مقابل شهرداری ماهشهر خوب بازی کردیم. بچه‌هایمان عالی بودند. 2 بر صفر هم جلو افتادیم ولی داور نتیجه را عوض کرد. وقتی که سوت دست داور است، دیگر نتیجه دست ما نیست. چرا که او با یک سوت می‌تواند نتیجه را عوض کند. من باید ببینم که داوران بازی‌های هفته آینده ما چه کسانی هستند تا به شما بگویم که آیا نتیجه می‌گیریم یا نه.
 
وی در رابطه با حمایت قابل توجه هواداران از دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر خاطرنشان کرد: دست هواداران را می‌بوسم که در این دیدار آمدند و از ما حمایت کردند. آن‌ها واقعاً سنگ تمام گذاشتند. آذربایجان همیشه این‌گونه است، هر زمان که نیاز باشد تماشاگران بدون توجه به رنگ‌ها از ما حمایت کرده‌اند اما واقعاً یک سری چیزها از دستمان خارج بود
 
جعفری گفت: وقتی بازی 2 بر صفر و نتیجه دست ما است، فقط سوت داور است که می‌تواند اثرگذار باشد و نتیجه را تغییر بدهد. واقعاً در این بازی هم سوت داور تأثیرگذار بود و بالاخره به نفع تیم‌های پایین جدول نتیجه را مساوی کرد. دستشان درد نکند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.