دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: با تلاش های صورت گرفته و هماهنگی های بین بخشی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس رتبه برتر کشور را در سال ۹۷ کسب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس محمدرضا ابراهیمی  اظهار داشت: براساس بررسی‌های به عمل آمده توسط ادارات کل تخصصی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و با توجه به عملکرد مناسب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در حوزه های مختلف، فارس به عنوان استان برتر در سال 1397 معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: تصمیم سازی و رفع موانع اجرایی مبارزه با مواد مخدر در قالب اتخاذ مهمترین تدابیر و تصویب موضوعات اثربخش در جلسات شورای هماهنگی استان و کمیته‌های تخصصی و شهرستان‌ها یکی از شاخص‌های ارزیابی این شورا بوده است.

ContentImages_61516

وی ادامه داد: اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان، ایجاد تعامل مؤثر در بین دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز از موارد موثر در کسب این رتبه بوده است.

ابراهیمی ایجاد هماهنگی و توجه جدی به سازمان های مردم نهاد در عرصه مبارزه با مواد مخدر را از اولویت های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر شمرد و افزود: تلاش برای علمی کردن مبارزه با مواد مخدر و روانگردانها، افزایش مشارکت فرمانداران به عنوان رؤسای شورای مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان ها در برگزاری جلسات و راهبری و هدایت امر مبارزه با مواد مخدر براساس برنامه های ابلاغی وتلاش بمنظور حمایت و صیانت از معتادان بهبود یافته از دیگر شاخص های موفقیت این شورا بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر فارس گفت: تعامل موثر با رسانه­‌های دیداری و شنیداری در عرصه مبارزه با موادمخدر، توجه جدی به سیاست­‌های مشارکتی و ظرفیت ­سازی و اقتدار افزایی تشکل ­های مردمی و واگذاری امور به سمن‌ها، نظارت بر عملکرد دستگاهها بمنظور اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در سطوح مختلف جامعه از دیگر اقدامات تاثیر گذار این شورا در کسب رتبه برتر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.