سخنگوی شورای شهر شیراز با بیان اینکه در بخش جذب سرمایه گذار نتوانستیم موفق عمل کنیم، گفت: امیدوارم سال آینده بتوانیم بسته‌های سرمایه‌گذاری خوبی را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

به گزارش ایلنا، نواب قایدی در جمع خبرنگاران افزود: در المان‌های شهری موفق عمل نکردیم و این مشکلی است که در سطح شهر وجود دارد.

وی ادامه داد:  با توجه به تلاش هایی که در حوزه فعالیت کمیسیون گردشگری و زیارت و کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری در سال جاری انجام شده اما در این دو کمیسیون توفیق چندانی حاصل نشده است.

این عضو شورا شیراز در ادامه به تعداد تذکرات شورا به شهردار شیراز در سال 97 اشاره کرد و افزود:  از ابتدای سال 97 تاکنون شهردار شیراز 14 مورد تذکر از سوی اعضای این شورا دریافت کرده و دو بار نیز مورد سوال قرار گرفته است.

قایدی خاطر نشان کرد: الکترونیکی کردن پاسخ استعلامات ،ثبت اطلاعات ساختمانی و مناطق شیراز(ممیزی) ،بازنگری در طرح ساماندهی باغ های قصردشت ،طرح تفصیل مدیریت پسماند، افزایش سرانه فضای سبز و آبیاری فضای سبز با پساب فاضلاب و بررسی وضعیت و تغییر کاربری سینماهای مهتاب و بهمن از جمله طرح های در حال بررسی در شورای شهر شیراز است.

وی افزود: برنامه پنج ساله سوم در یک ماه و نیم گذشته در شورای شهر شیراز بررسی و با رای اکثریت اعضا مصوب شد که از ابتدای سال 98 اجرایی خواهد شد و برنامه محوری نیز یکی از ویژگی‌های بارز برنامه سوم است.

 قایدی خاطر نشان کرد: کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز با 34 مصوبه در سال 97 پرکارترین کمیسیون این نهاد بود.

رییس کمیسیون عمران شورا بیان کرد:  کمیسیون تلفیق پنج مصوبه، کمیسیون نامگذاری پنج مصوبه، کمیسیون خدمات شهری 9 مصوبه ،کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی 17 مصوبه،کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک 23 مصوبه و کمیسیون معماری و شهرسازی 30 مصوبه و همچنین کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز نیز 34 مصوبه را در سال 97 به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.