رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای‌شهر کرج از مشارکت در اجرای طرح‌های گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در کلانشهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احد رسولی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از نواقص در استان البرز عدم هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه گردشگری است. تمام تلاش ما این بوده که موضوع گردشگری به‌صورت موضوعی مستقل خود را نشان بدهد و به‌عنوان دغدغه شورای‌شهر و شهرداری‌کرج قرار گیرد.

وی افزود: اقدامات ریز و درشت فراوانی انجام دادیم تا با تشکیل کمیته گردشگری در شورای‌شهر کرج امروز این اتفاق افتاده و تشکیل جلسات ویژه متعدد به‌صورت ماهانه درباره وضعیت موجود و برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی در استان از اولویت‌های ما خواهد بود.

رسولی در پایان گفت: هدف از تشکیل کمیته گردشگری در کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای‌شهر کرج با توجه به شرح وظایف مسئول کمیته گردشگری به‌صورت خلاصه شناسایی نقاط ضعف و قوت در حوزه گردشگری در شهر کرج با هماهنگی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان البرز و مشارکت در اجرای طرح‌های گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این کلانشهر به‌منظور جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم در کرج خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.