استاندار فارس مردم را مهمترین سرمایه‌های نظام دانست و با تاکید بر اینکه شکل گیری مردم سالاری دینی در کشور مرهون اعتماد مردم به نظام است، گفت: افزایش سلامت اداری سبب افزایش اعتماد عمومی مردم و کاهش بسترهای عدم اعتماد می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در بازدید از سازمان بازرسی استان فارس مجموعه بازرسی را چشم و گوش مدیریت استان و راهگشا در زمینه ایجاد سلامت اداری دانست و افزود: نتیجه فعالیت‌های این مجموعه محقق شدن انتظارات مردم است.

 نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه فعالیت مجموعه بازرسی منجر به سلامت اداری می شود، عنوان کرد: بعضی اشکالات در این سیستم  دغدغه هایی برای مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و سایر مسئولان کشور ایجاد کرده و رفع این مشکلات به مطالبه مردمی نیز تبدیل شده است.

وی شفاف سازی، تقویت دولت الکترونیک و افزایش نظارت های عمومی را از راهکارهای افزایش اعتماد عمومی برشمرد و تصریح کرد: اگر فرایند نظارت عمومی تسهیل شود بسیاری از اشکالات سیستم اداری نیز رفع خواهد شد.

  رحیمی با بیان اینکه در شرایط بحرانی نمی توان از طریق روش های عادی امور را انجام داد، بیان کرد: وضعیت امروز کشور و شرایط اقتصادی حاکم بر آن باید به عنوان یک فاکتور مهم در کار خطیر مجموعه بازرسی مورد توجه قرار گیرد.

 وی با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی وجود حتی یک مورد تخلف و فساد نیز زیاد است و باید رفع شود، اظهار کرد: نظارت درست و ارائه راهکار و همکاری دستگاه‌ها وضعیت کشور را به سمت بهبود پیش خواهد برد؛ بنابراین همه تلاش ها باید به سمت جلوگیری از سو استفاده های سازمان یافته یا فردی معطوف شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.