به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری بندرلنگه اظهار داشت: در این راه تمامی مذاهب و اقوام در ایران اسلامی برای دفاع و حراست از انقلاب در صحنه هستند و ضروری است جریان های سیاسی در مسیر قدرت نظام اسلامی گام بردارند.
وی افزود: دشمنان در پی ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و کم رنگ نشان دادن خدمات و دستاوردهای بزرگ انقلاب هستند و از همین رو باید توانمندی ها، خدمات و قدرت بی نظیر نظام اسلامی برای همگان هم در صحنه بین المللی و هم صحنه داخلی با پیروی از رهنمود ها و فرمان مقام معظم رهبری بازگو شود.
حیدری با قدردانی از خدمات و تلاش های آباد سرپرست سابق فرمانداری شهرستان بندرلنگه ، گفت: فرماندار جدید با تمام توان امور شهرستان را مدیریت و راهبری کند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: تمام مدیران دستگاه های اجرایی ملزم به همکاری و همراهی با فرماندار برای تسریع در امور مردم شهرستان هستند.
وی تصریح کرد: وحدت و همدلی که در شهرستان بندرلنگه حاکم است باید تقویت و تداوم یابد و خدمت به محرومان و رفع مشکلات مردم شهرستان در سرلوحه کارهای سرپرست جدید فرمانداری باشد.
در پایان این مراسم با اعطاء لوحی از خدمات غلامرضا آباد سرپرست سابق فرمانداری شهرستان بندرلنگه تجلیل و علی نیکوئی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.
شهرستان بندرلنگه با بیش از 137هزار نفر جمعیت در 240 کیلومتری جنوب غربی بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.