به گزارش ایرنا به نقل از نمابر روز دوشنبه روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، معاون فرهنگی این نهاد در این باره گفت: با توجه به بیانات مهم مقام معظم رهبری درخصوص آغاز 'گام دوم انقلاب'، به نظر می‌رسد نظریه‌پردازی و تبیین صحیح انتظار حقیقی در عصر غیبت و تکالیف و وظایف انقلابی طلاب و حوزه‌های علمیه بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
حجت الاسلام علی اصغر دیمی افزود: یکی از طلایه‌داران این عرصه، مرحوم حضرت آیت الله اسدالله ایمانی نماینده فقید و سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بود که برای تحقق این امر، زحمات زیادی کشید و گام‌های بلندی برداشت.
معاون فرهنگی امام جمعه شیراز در ادامه گفت: به منظور تجلیل از مقام شامخ این عالِم جلیل‌القدر و مفسر قرآن کریم، شیراز سومین حرم‌اهل‌بیت(ع) در ایران اسلامی مفتخر است که از سال 98، در سالروز رحلت آیت الله ایمانی برگزار کننده همایش سالانه با عنوان حوزه انقلابی، حوزه منتظر باشد.
دیمی گفت: طلاب، دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه برای شرکت در این همایش می‌توانند آثار علمی و پژوهشی خود را تا 29 فروردین ماه سال 98 به دبیرخانه همایش واقع در میدان امام حسین(ع)، نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز معاونت فرهنگی و یا به آدرس: emamat.jomeh@gmail.com ارسال کنند.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.