به گزارش خبرنگار ایرنا،ابراهیم گشتاسبی راد شنبه در نشست خبری افزود:این جشنواره در چهار محور آسیب‌های اجتماعی،نشاط اجتماعی، حقوق شهروندی و مسئولیت پذیری اجتماعی برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و مسیر تجربه(چشم انداز) برگزار شده گفت: چهار هزار و 200 اثر در قالب 700 نفر شرکت کننده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که مجری برگزاری آن نیز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و کانون فیلم و عکس دانشگاه شیراز است.
معاون شهردار شیراز و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: ایجاد آگاهی در خصوص آسیب های اجتماعی با زبان هنر و تقویت فرهنگ نوع دوستی و جامعه دوستی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.
وی با بیان اینکه آثار برتر این جشنواره در بخش حرفه ای و چشم انداز در تاریخ هشتم اسفندماه 97 ساعت 16 الی 18 در مرکز همایش های شهر شیراز معرفی خواهند شد،اضافه کرد: به نفرات اول تا سوم بخش حرفه ای این جشنواره تندیس جشنواره، گواهی شرکت در جشنواره، لوح افتخار و به ترتیب به نفرات اول تا سوم مبلغ سی میلیون، بیست میلیون و ده میلیون ریال اهداء خواهد شد.
گشتاسبی راد اظهار داشت: به نفر اول تا سوم بخش چشم انداز این جشنواره نیز جوایز نفیس و لوح تقدیر اهداء خواهد شد.
او اشاره کرد: 50 اثر برتر دومین دوره این جشنواره در محل برگزاری مراسم اختتامیه و پس از آن نیز از تاریخ 11 الی 14 اسفندماه در تالار آبگینه شیراز به نمایش عمومی گذاشته می شود.
دبیرخانه دومین دوره جشنواره عکاسی اجتماعی با عنوان ویزور هفته اول آذرماه 97 آغاز به کار کرد و شرکت کنندگان تا 18 بهمن ماه امسال مهلت ارسال آثار خود برای رقابت در این جشنواره را داشتند.
9873 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.