به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز جمعه در آئین افتتاح طرح نشاط اجتماعی گناوه افزود: براساس برنامه ریزیهای بعمل آمده، طرح نشاط اجتماعی در هر محله از این شهر با برنامه های شاد اجرا می شود.
فرماندارگناوه گفت: ورزش صبحگاهی، بازی های بومی محلی و حجم های شنی، مسابقه نقاشی، برگزاری کلاس های حقوق شهروندی درسطح محله های شهر از جمله ساحل و بوستان ها از دیگر برنامه های خاص نشاط اجتماعی است.
وی افزود: برگزاری کلاس های پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله برنامه های مهم طرح نشاط اجتماعی است که انتظار می رود مردم حضور پرشوری در این برنامه داشته باشند.
شهردار گناوه نیز با تاکید براینکه نشاط اجتماعی لازمه رشد یک جامعه و شهر خوب است گفت: توجه به نشاط اجتماعی از جمله سیاست های دولت به شمار می رود که شهرداری این بندر نیز براساس برنامه های ابلاغی فرمانداری این طرح را در شهر اجرا می کند.
ماشاءالله احمدی اظهارکرد: جامعه زمانی رشد می یابد که خانواده ها در آن با نشاط، کردار پاک، همدلی و بهره گیری از آموزه های دینی در کنارهم باشند.
شهردار گناوه آسفالت کوچه ها و معابر از جمله مصوبه های شورای اسلامی شهر را از جمله اقدامهای مهم شهرداری گناوه عنوان کرد.
وی افزود: ترمیم وسایل بازی و امکانات در بوستان ها، جانمایی چند مکان برای اجرای برنامه های اجتماعی و ورزشی، پیگیری ساماندهی سایت پسماندشهر، فعال شدن پروژه پل خور گردشگری و پیگیری آغاز عملیات اجرایی پل ورودی شهر را از جمله دیگر اقدامهای شهرداری گناوه معرفی کرد.
در این آئین برنامه های مفرح و شاد شامل حافظ خوانی ،شعرخوانی، مسابقه ، موسیقی و نقالی اجرا شد.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6047/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.